Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:26:52 GMT

پیشرفت مسکن ملی تهرانسر به ۴۰ درصد رسید

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۶۹۱۳

پیشرفت مسکن ملی تهرانسر به ۴۰ درصد رسید

به گزارش روز شنبه ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «خلیل محبت خواه» با اعلام اینکه یکی از اهداف اجرای طرح مسکن تهرانسر ساخت یک هزار واحد مسکونی و تجاری، بسترسازی و فراهم آوردن زمینه‌های رونق تولید در حوزه مسکن و ساختمان و تعادل در عرضه و تقاضای مسکن در غرب شهر تهران است، افزود: امیدواریم  طرح در تهرانسر ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به زمان آغاز پروژه مسکن تهرانسر در شهریورماه ۱۳۹۸ و برنامه‌ریزی برای پایان پروژه در شهریور ۱۴۰۱ وضعیت کار و فعالیت در این پروژه به صورت هفتگی رصد می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پیشرفت ۴۰ درصدی این پروژه مشارکتی ذیل طرح تولید مسکن خبر داد و گفت: مقرر شده است در هفته آینده مشاورین شرکت‌های سازنده نسبت به بررسی نقشه‌ها و اصلاح موارد درخواستی توسط سازمان نظام مهندسی اقدام و سرانه‌های هفت گانه اراضی یاد شده دوباره بررسی شود.

محبت خواه با تاکید بر نظارت هر چه بیشتر ناظرین پروژه‌ها جهت اجرایی شدن هر چه بهتر پروژه، نسبت به فعال شدن گروه‌های دیوار چینی و تاسیسات برقی و مکانیکی و مشارکت انبوه سازان برای فعالیت بیشتر و سریعتر در کارگاه‌های عملیاتی و جبران تأخیر بر اساس برنامه زمانبندی، با رعایت مشخصات فنی و اخذ تأییدیه ها و الزامات HSE (موارد ایمنی) خبر داد.

به گزارش ایرنا، پروژه مسکن تهرانسر در قالب طرح اقدام ملی مسکن از شهریور ۹۸ کلنگ زنی شد. قرار است چهار بلوک تا پایان شهریور ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد. .

برچسب‌ها طرح اقدام ملی مسکن شهر تهران وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن شهر تهران وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن شهر تهران وزارت راه و شهرسازی مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام دلفان امروز چهارشنبه در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هشت پروژه در دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان داشته است، اظهار داشت: یکی از این پروژه‌ها بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد بوده که ابتدا ۲۳ درصد پیشرفت داشت که الان پیشرفت فیزیکی آن به ۶۵ درصد رسیده است.

وی با بیان اینکه تعداد تخت‌های این بیمارستان از ۵۱۵ تخت به ۶۱۱ تخت رسیده است، افزود: اگر پرداخت اعتبار این بیمارستان به همین روال باشد، سال آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه بیمارستان «رازی» کوهدشت نیز ۵۵ درصد پیشرفت داشته که اعتبارات آن تأمین نشده است، ادامه داد: اگر اعتبار آن اختصاص پیدا می‌کرد، روند پیشرفت آن بیشتر می‌شد.

دلفان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات این بیمارستان باید از سوی سازمان مدیریت و بخشی هم توسط وزارت بهداشت تأمین می‌شد، گفت: سازمان مدیریت نتوانسته سهم خودش را عملیاتی کند.

وی با بیان اینکه بیمارستان «گهر» دورود نیز ۲۵۶ تخت دارد و ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: سه پروژه دیگر سفر دولت شامل درمانگاه «بزنوید»، «چمن سلطان» و امامزاده «محمدحسن» تکمیل شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: همچنین زایشگاه خرم‌آباد که جز مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده نیز عملیاتی و تکمیل شده است.

کد خبر 6087655

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه