Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا اینچه درگاهی بدون دریافت مجوز از وزارت ورزش و جوانان در کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک شرکت کرد. به گزارش ایسنا، هشتادوسومین کنگره فدراسیون جهانی ژیمناستیک درحالی در آنتالیای ترکیه درحال برگزاری است که زهرا اینچه درگاهی با وجود نداشتن مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش در این کنگره شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینچه درگاهی که برای پست کمیته اجرایی فدراسیون جهانی ژیمناستیک و شورای فدراسیون جهانی در این دوره انتخابات فدراسیون جهانی ثبت نام کرده بود. هنوز مشخص نیست که آیا این ثبت نام با هماهنگی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش انجام شده است یا خیر؟

وزارت ورزش تایید کرده است که مجوزی در شورای برون مرزی برای این سفر صادر نشده است. پیش از این نیز وزارت ورزش درخصوص حضور اینچه‌درگاهی در اجلاس اتحادیه ژیمناستیک آسیا مجوزی صادر نکرده بود. 

حضور رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک در این کنگره درحالی است که مشخص نیست که درگاهی چگونه به این اجلاس سفر کرده است.

پیش از این درصورت نداشتن مجوز شورای برون مرزی هیچ ورزشکار و حتی رئیس فدراسیون اجازه حضور در رویدادهای بین‌المللی را نداشت و این اقدام تخلف محسوب می شود. باید دید که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و نهادهای نظارتی بابت این رفتار چه واکنشی را از خود نشان خواهند داد. 

دوره ریاست چهار ساله اینچه درگاهی 19 تیر ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید اما او هنوز در فدراسیون حضور دارد و در سفر های مهم بین المللی به عنوان نماینده ایران حضور می یابد.

اخیرا اعتراضات گسترده اهالی ژیمناستیک به بلاتکلیفی این رشته مادر از سوی پیشکسوتان و ورزشکاران و مربیان ملی بالاگرفته است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زهرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک زهرا اینچه درگاهی فدراسیون ژیمناستیک اینچه درگاهی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۶۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش فارس در ۸ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ساره جوانمردی ورزشکار استان فارسی تیم ملی در جام جهانی پاراتیراندازی و در بخش تپانچه بادی بانوان با کسب ۲۴۱ امتیاز در رده سوم ایستاد و صاحب گردن آویز برنز شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکارِ زن و مرد از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار در حال برگزاری است.
****
مصطفی حسن زاده، ووشو کاراستان در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با کسب ۲نشان طلا و یک نقره جواز حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کرد.

در این پیکار‌ها که در شهر جیانگ بین چین برگزار شد ۳۰۰ ورزشکار با هم رقابت کردند.
****
۳ مدال فرنگی کاران استان فارس در جام پهلوان تختی، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و انتخابی امید‌های جهان با حضور کشتی گیرانی از ایران، ارمنستان، سوریه و عراق در اهواز برگزار و با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

محمدمهدی کشتکار و غلامرضا تختی از فارس در وزن‌های ۶۳ و ۷۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و علی درابی در ۷۲ کیلوگرم گردن آویز نقره را از آن خود کرد. ساسان سالاری، سیامک گودرزی و غلامرضا امیرنژاد داوران استان فارسی این مسابقات بودند.
****
مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی جنوب استان یادواره شهدای دانش آموز و ۱۵ هزارشهید استان فارس با حضور ۶ تیم به میزبانی شهرستان مهر آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم منتخب اشکنان با نتیجه پرگل ۱۰ بر صفر برابر تیم بیرم به پیروزی رسید.
****
در شهرستان بختگان هم مسابقات فوتسال مدارس با حضور ۹ تیم برگزار و در پایان تیم آموزشگاه امام علی به مقام قهرمانی رسید و تیم شهید میرشکاری در مکان دوم ایستاد.
****
همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت در شهر بیضا برگزار شد.
****
فرهنگیان هفت استان جنوبی کشور به مناسبت بزرگداشت هفته معلم و به یاد ۱۵ هزار شهید استان فارس، به قله چهار هزار و ۵۰ متری بلِ صعود کردند. بِل بلندترین قله استان فارس در جنوب شهرستان اقلید قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • کنایه سنگین همتی به سخنان قالیباف: زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش