Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:47:26 GMT

صدور مجوز فعالیت حضوری دانشگاه های خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۷۰۵۶

صدور مجوز فعالیت حضوری دانشگاه های خوزستان

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان از صدور مجوز فعالیت حضوری دانشگاه‌های استان خبر داد.

صادق خلیلیان در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۱۵ آبان.ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه روند واکسیناسیون در کشور به گونه‌ای است که تقریبا جامعه در حال قرار گرفتن تحت پوشش واکسیناسیون است و به تدریج فعالیت‌های جامعه عادی‌سازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: در این شرایط آنچه مهم است و باید نسبت به آن متمرکز شویم، رعایت پروتکل‌های بهداشتی است بنابراین باید این موضوع را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار خوزستان گفت: حتی با پوشش صددرصدی واکسیناسیون نیز در صورت عادی‌سازی فعالیت‌ها، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند شرایط آسیب‌پذیری از نظر بیماری ایجاد کند.

خلیلیان بیان کرد: فعالیت حضوری دانشگاه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خوزستان مطرح شده است. افرادی امکان حضور در خوابگاه‌ها را دارند که دو دوز واکسن را تزریق کرده اند.

وی گفت: بنابراین با رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون، دانشجویان و کادر آموزشی می‌توانند فعالیت حضوری خود را آغاز کنند. به محض آمادگی دانشگاه‌ها، از هم اکنون مجوز فعالیت حضوری به این اماکن داده شده است.

استاندار خوزستان با تشکر از فرهنگیان برای توسعه واکسیناسیون گفت: مقرر شده است فراخوان واکسیناسیون برای تکمیل واکسیناسیون دانش‌آموزان برای بازگشایی زودتر مدارس انجام شود.

وی افزود: تقویت طرح شهید سلیمانی نیز در دستور کار است و باید با جدیت این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان کروناویروس کرونا در ایران استاندار خوزستان فعالیت حضوری دانشگاه ها پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند

مهدی زارع خورمیزی در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطارهای لازم به متولیان معادن ارائه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود، عنوان کرد: فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی ترین تهدیدات محیط زیست است، از این رو متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

کد خبر 6092179

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • فعالیت نوبت صبح مدارس ۶ شهر خوزستان غیر حضوری شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • صدور مجوز برای تأسیس ۵ کارگاه صنایع‌دستی در آبدانان ایلام
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند