Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در حال حاضر ۴۲۲ کیلومتر از این راه‌ها در اولویت نخست، یک هزار و ۲۸ کیلومتر در اولویت دوم و ۳۱۶ کیلومتر در اولویت سوم قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، بهزاد شاهسوندی معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ در خصوص آمار و ارقام مربوط به احداث راهها اظهار کرد: این آمار در سطح استان اصفهان به این قرار است که تا پایان سال ۱۳۹۹ طول آزادراه‌های استان اصفهان به حدود ۴۸۰ کیلومتر،  طول بزرگراه‌ها به دو هزار ۱۷۴ کیلومتر، طول راه‌های اصلی به دو هزار و ۲۴۵ کیلومتر و طول راه‌های فرعی به یک‌هزار و ۸۵ کیلومتر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در کنار این راه‌ها و به غیر از راه‌هایی که در حال حاضر احداث آنها را در دست اجرا داریم حدود یک هزار و ۷۶۷ کیلومتر از راه‌های استان نیاز به ارتقاء دارد، که در جریان آن باید راه‌ روستایی به فرعی، راه فرعی به راه اصلی و راه اصلی به راه بزرگراهی تبدیل شود.  

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان داشت: این اداره‌کل اقدام به اولویت‌بندی ارتقاء راهها نموده است که این اولویت بر اساس میزان ترافیک در محور و تعداد وقوع حوادث در آنها درجه‌بندی می‌شود. لذا اولویت درجه یک برای ما شامل آن راه‌هایی است که در زمان کوتاه‌تری باید به فکر ساخت و ارتقاء آن باشیم.  

وی ادامه داد: براساس اولویت‌بندی ۴۲۲ کیلومتر از محورها در اولویت درجه یک است که نیاز به اقدام فوری و در سال‌های نزدیک دارد، یک هزار و ۲۸ کیلومتر در اولویت درجه دو و ۳۱۶ کیلومتر در اولویت درجه سه است.  

شاهسوندی اذعان داشت: بطور مثال محور تیران-چادگان که بخشی از آن در دست اجرا است به علت وقوع بیشترین تصادفات و محور کوهستانی سمیرم-حنا به سمت پادنا با سطح سرویس دهی بالا، اولویت درجه یک در سطح استان محسوب می‌شوند که برای اجرای این محورها نیاز به سیر مراحلی همچون اخذ مجوز ماده ۲۳، تامین اعتبار و سایر مراحل قانونی است.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهسازی راه و شهرسازی استان اصفهان آزادراه شرق اصفهان کیلومتر در اولویت راه و شهرسازی استان اصفهان اولویت درجه یک هزار اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

سازمان هواشناسی کشور وضعیت هوای تعدادی از شهرهای استان اصفهان در هفدهم اردیبهشت تا ۲۴ ساعت آینده را اعلام کرد.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اداره کل هواشناسی استان اصفهان، وضعیت هوای بعضی از شهرهای استان را تا ۲۴ ساعت آینده به شرح زیر اعلام کرد:

اصفهان: آسمان قسمتی ابری به تدریج افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق / ‏‏ بیشینه دما: ۲۲ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۵ درجه سانتی‌گراد

شرق اصفهان: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه دما: ۲۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

نجف‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه دما: ۲۵ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۳ درجه سانتی‌گراد

کاشان: آسمان‬‬‬‬ صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد / ‏ ‏ بیشینه دما: ۲۹ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ‬ ۱۸‬ ‏ درجه سانتی‌گراد

سمیرم: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / ‏ بیشینه دما: ۱۶‬ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۷ درجه سانتی‌گراد

اردستان: آسمان صاف تا قسمتی ابری و وزش باد / بیشینه دما: ۲۸ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۶ سانتی‌گراد

خوانسار: آسمان صاف افزایش ابر و وزش باد / بیشینه دما: ۱۷ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۱ سانتی‌گراد

مبارکه: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه: ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه: ۱۰ درجه سانتی‌گراد

شهرضا: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / بیشینه دما: ۲۳ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۰ درجه سانتی گراد

دولت‌آباد: آسمان صاف تا قسمتی ابری وزش باد / ‏ بیشینه دما: ‬ ۲۶ درجه سانتی‌گراد / کمینه دما: ۱۴ درجه سانتی‌گراد

کد خبر 751021

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • رضایت: ساماندهی برنامه‌های آموزشی در جهت اولویت و نیاز کشور است
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • تعلیم عفاف و حجاب در مدارس در اولویت باشد
  • باد و باران در اصفهان/ سامانه بارشی جدید در راه است