Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:01:21 GMT

همدلی مسئولان زرین دشت با مردم در دوشنبه‌های همدلی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۷۲۶۶

همدلی مسئولان زرین دشت با مردم در دوشنبه‌های همدلی

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرین دشت در جلسه ظهر شنبه این شورا اظهار کرد: این طرح با هدف رفع ضعف‌ها، معرفی ظرفیت‌ها، ایجاد شور و نشاط و همچنین رسیدگی به مشکلات مردم در نقاط روستایی این شهرستان دنبال می‌شود.

حجت الاسلام غلامرضا دروند پور بر ضرورت آشنایی و تعامل مسئولان این شهرستان با ظرفیت‌ها و مشکلات خانوارهای روستایی این شهرستان تاکید کرد و گفت: در صورت هماهنگی بین بخشی با سفر به روستاهای شهرستان در قالب دوشنبه‌های همدلی با دیدارهای رو در رو برای حل مشکلات مردم و کاهش رفت و آمد مردم به ادارات تلاش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مناطق روستایی زرین دشت مشکلات زیادیست که در طرح دوشنبه‌های همدلی می‌توان از ظرفیت‌های بین بخشی ادارات و خیرین در راستای خدمت بهتر به مردم بهره برد.

امام جمعه زرین دشت با بیان اینکه در صورت اجرایی شدن این طرح هر هفته یکی از روستاهای شهرستان مقصد کاروان همدلی خواهد شد، خاطرنشان ساخت: تلاش می‌شود تا در این روز کاروان سلامت شهرستان نیز با اعزام پزشک و اقلام دارویی به ویزیت رایگان بیماران بپردازند.

دروند در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته شورای فرهنگ عمومی بر ضرورت بیشتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پیاده سازی فعالیت‌های فرهنگی تاکید کرد.

کد خبر 5345220

منبع: مهر

کلیدواژه: پویش همدلی شهرستان زرین دشت روستا یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان عکس استانها سفر استانی کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا استکبار ستیزی بارش باران گرگان راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد