Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان فسا در استان فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۱۲۱ کیلوگرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف شده است.

سرهنگ محمدهاشم قسام گفت: از ابتدای امسال تاکنون طرح های مختلفی با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان توسط یگان های انتظامی اجرا شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، قسام افزود: دستگیری ۳۹۵ نفر سارق و کشف ۶۱۴ فقره سرقت اعم از اماکن خصوصی، داخل خودرو و  موتورسیکلت، کشف یک تن و ۱۲۱ کیلو انواع مواد مخدر و دستگیری ۳۵۴ نفر خرده فروش و قاچاقچی از عمده توفیقات پلیس در اجرای طرح های انتظامی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در بیان عملکرد پلیس فتا در این شهرستان، گفت: ۱۸۷ فقره پرونده با عمده موضوعات کلاهبرداری رایانه ای، برداشت غیرمجاز از حساب و ایجاد مزاحمت توسط کارشناسان کشف و ۲۷ نفر متهم نیز در این رابطه روانه دادسرا شده اند.

قسام همچنین به دستگیری ۳ کلاهبردار و کشف ۳۵ فقره کلاهبرداری نیز اشاره و اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با گزارش موارد مشکوک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در تامین امنیت جامعه مشارکت کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با هنجارشکنان و قانون گریزان، مشارکت و احساس مسئولیت شهروندان قانون مدار را می طلبد که پلیس را در تحقق این امر مهم یاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان فسا طرح های انتظامی مواد مخدر سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6092281 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد