Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان سمیعی عضو و مسئول امور حقوقی انجمن صنفی سی ان جی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرامون اظهارات اردشیر دادرس که گفته می‌شد رئیس انجمن صنفی CNG است، با موضوع وجود توافقی میان ایران و روسیه مبنی بر سلب اختیار روسیه از ایران برای برداشت از چاه‌های گازی در محدوده آبی کشورمان در خزر، توضیح داد: طی روز‌های گذشته مطلبی از قول آقای دادرس در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد، مبنی بر اینکه روسیه اجازه برداشت از هشت حلقه چاه گازی را به ایران نمی‌دهد که این مسئله، سبب سوءاستفاده شبکه‌های ضدانقلاب و همچنین تشویش اذهان عمومی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متعاقباً شرکت نفت خزر نیز در اطلاعیه ای، ضمن توضیحات فنی، این خبر را مصداق نشر اکاذیب اعلام کرد.

او افزود: در اینجا ذکر برخی نکات ضروری به نظر می‌رسد؛ انجمن صنفی CNG کشور در اجرای ماده ۱۳۱ قانون کار، به منظور پیشبرد اهداف صنفی اعضای آن شامل فعالان حوزه عرضه و تقاضا، تشکیل شد و استفاده از تریبون انجمن برای اهداف غیرصنفی از جمله مسائل سیاسی، مورد پذیرش هیچ یک از اعضا نیست.

سمیعی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در آخرین مجمع این انجمن که با حضور نمایندگان وزارت کار و کانون عالی کارفرمایی برگزار شد، هیئت مدیره جدیدی نیز انتخاب شد که این انتخابات، مورد اعتراض آقای دادرس قرار گرفت. اداره کل تشکل‌های کارگری و کارفرمایی وزارت کار، پس از بررسی موضوع، این انتخابات را تایید کرد، اما ایشان که نتوانسته بود مجدداً در جایگاه رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی سی ان جی کشور قرار بگیرد، شکایتی را در دیوان عدالت اداری بر علیه وزارت کار، جهت برگزاری مجدد انتخابات مطرح کرد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ شرکت نفت خزر به اختلاف گازی با روس‌ها؛ در حوزه خزر با قدرت و براساس منافع ملی عمل می‌کنیم

او تصریح کرد: متاسفانه به دلیل دفاع نامناسب و به موقع حقوقی وزارت کار و همکاری نکردن شعبه ۴۵ دیوان عدالت در بررسی دقیق موضوع و همچنین عدم پذیرش ورود ثالث اعضای هیئت مدیره انجمن CNG توسط شعبه ۲۶ تجدیدنظر این دیوان، رای برگزاری مجدد انتخابات صادر شد.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور ادامه داد: علی رغم اینکه اعضای انجمن این رای را غیرمنصفانه می‌دانستند، طی هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت کار، حدود نیمی از اعضای انجمن درخواست کتبی خود را با معرفی نماینده خود برای برگزاری مجمع جهت تعیین اعضای هیئت مدیره جدید به این وزارتخانه تسلیم کردند، اما آقای دادرس، با کارشکنی از برگزاری مجمع جلوگیری و با تفسیر اشتباه از رای دیوان، خود را رئیس انجمن معرفی کرد.

او افزود: با توجه به رای دیوان، مفاد اساسنامه انجمن و همچنین قوانین موجود، آقای دادرس نمی‌تواند رئیس انجمن سی ان جی کشور باشد، بنابراین از رئیس قوه قضاییه، تقاضای رسیدگی دقیق به این پرونده را داریم. همچنین از آقای عبدالملکی وزیر کار نیز، تقاضای پیگیری و بررسی تاخیر در برگزاری مجمع انجمن CNG کشور را داریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به گفته محسن جوهری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی CNG کشور، اردشیر دادرس به دلیل اختلافات متعدد با هیئت مدیره فعلی این انجمن، اقدام به ثبت یک انجمن صنفی دیگر با نام انجمن صنفی CNG و صنایع وابسته استان تهران کرده و در حقیقت، اکنون رئیس هیئت مدیره این انجمن جدید است نه انجمن کشوری CNG !

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت خزر دریای خزر میدان گازی میدان نفتی اکتشافات نفتی انجمن سی ان جی هیئت مدیره انجمن انجمن صنفی CNG آقای دادرس وزارت کار CNG کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین نشست مدیران هلدینگ خلیج فارس با هیئت مدیره استقلال امروز از ساعت 9 صبح در دفتر این هلدینگ در تهران برگزار شد.

در این نشست همه اعضای هیئت مدیره استقلال حضور داشتند و این طور که پیگیری خبرنگار آنا نشان می دهد به احتمال زیاد دو نفر به هیئت مدیره استقلال اضافه خواهد شد.

در حال حاضر هیئت مدیره آبی پوشان دارای سه عضو شامل مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده است. همچنین علی خطیر به عنوان مدیرعامل عضو هیئت مدیره نیست.

در نشست امروز از علی آقامحمدی که پیش از این سوی وزارت ورزش به عنوان عضو جدید جای علی خانی معرفی شده بود غایب بود تا به طور رسمی مشخص شود آقامحمدی برای حضور در هیئت مدیره استقلال قبول مسئولیت نکرده است.پیش از این از کناره گیری آقامحمدی از هیئت مدیره استقلال خبر داده بودیم. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برق هیچ منبع آبی در تربت‌جام قطع نمی‌شود
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • ۳ میلیون یورو در اختیار نیروهای مسلح برای انسداد مرزها +جزئیات مهم
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری