Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@06:23:38 GMT

۲ خبر کوتاه انتظامی از بوکان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۷۴۴۳

۲ خبر کوتاه انتظامی از بوکان

فرمانده انتظامی بوکان روزشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کشف ۲ کیلو و ۴۰۰ گرم موادمخدر خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر از یک توزیع کننده موادمخدر در یکی از محلات شهر بوکان کشف وضبط شد.

سرهنگ سلمان حیدری افزود: برابر اطلاعات واصله مبنی بر اینکه فردی در سطح شهرستان بوکان  در زمینه نگهداری و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با تلاش و پیگیری‌های مستمر و بررسی های فنی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک نفر توزیع کننده شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی و بازرسی‌ از محل این مقدار مواد مخدرازنوع تریاک  کشف و در این راستا یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوکان از کشف محموله قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان نیز خبرداد.
 سرهنگ سلمان حیدری در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور بوکان- سقز یک دستگاه سمند را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف کردند.

وی افزود:  در بررسی از سمند توقیف شده،  مقدار ۱۵۰ متر پارچه و ۶ هزار و ۶۲۰ نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش محموله کشف شده ۳۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: این راستا ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ حیدری از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب قاچاق کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود

بوکان با ۳۰۰هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مواد مخدر بوکان انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مواد مخدر بوکان آذربایجان غربی مواد مخدر بوکان انتظامی ستاد مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت