Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمزه ذاکر روز شنبه در جمع مسوولان و اعضای شورای اسلامی و شهرداری کاخک گناباد افزود: شهرداران و دست اندرکاران مدیریت شهری خراسان رضوی زمانی در عرصه خدمت رسانی مطلوب به مردم موفق خواهند بود که از دانش و علم به روز در عرصه خدمت برخوردار باشند و در نشست ها و برنامه  های مختلف اعتماد مردم و نخبگان را برای مشارکت در این امور جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در شرایطی که آحاد مردم و از جمله جوانان و نخبگان جامعه از دانش به روز برخوردارند اگر فعالیت شهرداریها در زمینه های صدور پروانه، ممیزی، اخذ عوارض و غیره و حتی ناوگان حمل و نقل شهری به روزرسانی نشود، پاسخگویی به مراجعان با کندی مواجه می شود و این مساله موجب نارضایی مردم می شود.

مدیرکل امور شهری و روستایی استانداری خراسان رضوی ضمن تاکید بر لزوم توجه شهرداریها و شوراهای  اسلامی این استان به بهره گیری از ظرفیتهای محلی مناطق مختلف گفت: هر منطقه دارای ظرفیتهایی در حوزه کشاورزی، گردشگری، اقتصادی و غیره است که باید از آن در ارایه خدمات مطلوب به مردم بهره گرفت.

وی شهرداران و شوراهایی را در عرصه خدمت به مردم موفق دانست که دارای دیدگاه فرهنگی باشند، گفت: فعالیت در عرصه های اقتصادی و خدمت به مردم تنها در صورتی که دارای پشتوانه  فرهنگی باشد، مقبول افتاده و رضایت مردم را درپی دارد.

ذاکر گفت: اگر شهری نخبگان را در زمینه های فرهنگی و اجتماعی جذب کند دارای مدیریت شهری موفق خواهد بود، در غیر این صورت نخبگان آن منطقه برای زندگی و کار به دیگر مناطق عزیمت می کنند.

فرماندار گناباد نیز گفت: شوراهای اسلامی و شهرداریها نباید در کار یکدیگر دخالت کنند و شوراها باید با نظارت دقیق بر روند فعالیتهای خدمات رسانی شهری و شهرداریها نیز با انجام درست وظایف خود در کاهش مشکلات این بخش و ارایه خدمات به شهروندان بکوشند. 

حامد قربانی گفت: محیط و مبلمان شهری مناسب از حقوق اولیه شهروندان است و شهرداران و مجموعه مدیران شهری باید با برخورداری از روحیه عملیاتی، همواره با حضور در بین مردم و رصد مسائل و تنگناهای آنان از ظرفیتهای موجود به نفع شهروندان بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: بدترین نوع مدیریت شهری آن است که شهرداری اقدام به فروش اموال خود کند و باید به شیوه های گوناگون در کنار خدمت صادقانه به شهروندان، برای افزایش اموال و ارزش افزوده منابع و دارایی های خود اقدام کند تا در نتیجه سطح خدمات ارائه شده به مردم ارتقا یابد.

قربانی اظهار داشت: باید از هرگونه رانت سازی در فعالیتها و خدمات شهری جلوگیری کرد و عدالت در ارایه خدمات، اولویت شهرداریها و شوراهای اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

بخش ۱۵ هزار نفری کاخک در ۲۰ کیلومتری جنوب غربی گناباد قرار دارد و ۶ هزار نفر از این جمعیت در شهر و بقیه در مناطق روستایی این بخش ساکن هستند.

سابقه شهرداری در کاخک گناباد به سال ۱۳۱۹ و حدود ۸۰ سال قبل برمی‌گردد.

شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور کاخک گناباد مدیریت شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور کاخک گناباد معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور کاخک گناباد مدیریت شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان