Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس نمونه‌های برداشته شده از انواعی از حیوانات در باغ‌وحش از جمله کفتارهای خالدار پس از اینکه چند شیر در این مرکز بیمار شدند، آزمایش شدند. آزمایش نمونه‌های برداشته شده از کفتارها در نهایت مثبت بودن آنها را نشان داد.

علاوه بر دو کفتار، ۱۱ شیر و دو ببر نیز از لحاظ کرونا مثبت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقامات باغ‌وحش گفتند که این دو کفتار ۲۲ و ۲۳ ساله علائمی خفیف را بروز داده‌اند، از جمله خواب‌آلودکی خفیف، مقداری ترشحات بینی و سرفه‌های گاهگاهی.

عفونت کرونا در چندین گونه جانوری در سراسر جهان گزارش شده است، عمدتا در حیواناتی که در تماس نزدیک با شخص مبتلا به کووید-۱۹ بوده‌اند. 

به گفته کارشناسان، دانشمندان هنوز در حال بررسی عفونت‌های کروناویروس در حیوانات هستند، اما بر اساس اطلاعات در دسترس فعلی، خطر انتشار کروناویروس از حیوانات به انسان‌ها کم است.

افراد مبتلا به کووید-۱۹ باید از تماس نزدیک با حیوانات از جمله حیوانات خانگی دوری کنند تا از عفونت احتمالی آنها جلوگیری شود.

کد خبر 636155 برچسب‌ها كروناويروس حیوانات - باغ وحش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس حیوانات باغ وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

 

دیگر خبرها

  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ترمیم خط انتقال آب ۲۰۰ خانوار روستای دشت اکبر دهلران
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه را تغییر نمی‌دهد
  • اعتراضات دانشجویی سیاست ما در منطقه تغییر نمی‌دهد
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو