Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:12:30 GMT

چمن مصنوعی با تخلیه آب عالی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۷۹۷۸

چمن مصنوعی با تخلیه آب عالی

شما به هیچ وجه نمی توانید چمن مصنوعی مدل قدیمی را با انواع نسخه های جدیدی که این روزها در بازار مشاهده می کنیم، مقایسه کنید. چمن های قدیمی دارای زیره اکریلیک مانند بسیار نازک بودند و الیاف نسبتا کوتاهی داشتند که بیشتر از این که شبیه چمن های طبیعی باشند، مثل روبان به نظر می رسیدند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آسیا چمن، شاید بپرسید که چرا باید هنگام مراجعه به مرکز و شرکت فروش چمن مصنوعی، به بکینگ آن دقت کنم، زیرا ساختار و مواد به کار رفته ضعیف و بی کیفیت چمن مصنوعی موجب مسدود شدن جریان آب و در نهایت آبگرفتگی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن‌های مصنوعی شرکت آسیا چمن نه تنها ظاهر طبیعی به فضای سبز شما می‌بخشند، بلکه به هیچ وجه موجب آبگرفتگی و ایجاد سطح لغزنده هنگام بارش باران، آبپاشی و یا حتی آب بازی کودکان و حیوانات خانگی شما نمی‌شوند.

آیا حیوان خانگی دارید؟

برایتان خبر خوشی داریم. فضولات و ادرار و حتی استفاده تهاجمی حیوانات خانگی قرار نیست آسیبی به چمن‌های شما وارد کنند. از این رو نگران اجابت مزاج حیوانات خانگی خود روی چمن ها نباشید، چرا که نه تنها در معرض قرارگیری این مایعات حاوی آمونیاک تغییر رنگ نمی دهند و نمی سوزند، بلکه بکینگ نفوذپذیر آن می تواند سریعا ادرار را زهکشی کند.

حتی اگر برای رفع بوی بد بخواهید این نواحی را آبکشی نکنید، این آب هم جایی در سطح چمن مصنوعی ندارد.

خداحافظ گل و لای آزار دهنده

اگر چمن‌هایی می خواهید که بلافاصله بعد از توقف بارش باران و یا حتی آبپاشی چمن‌ها، بتوانید از آن‌ها استفاده کنید، چمن مصنوعی این جا است تا لذت روزهای زندگی را برایتان بیشتر از قبل کند.

دیگر لازم نیست برای ورزش کردن، باز کردن، لم دادن روی چمن ها و یا هر کار دیگری، مدتی صبر کنید تا چمن‌ها و گل و لای زیر آن ها خشک شوند تا دست و پاها و لباس هایتان را کثیف نکنند.

چگونه چمن مصنوعی با زهکشی قدرتمندی داشته باشیم؟

اگر می خواهید از میزان زهکشی قدرتمند چمن خود مطمئن شوید، بهتر است خرید خود را از یک شرکت معتبر فروش چمن مصنوعی انجام دهید.

 از آن ها بخواهید تا پروسه نصب این محصول را برعهده بگیرند تا علاوه بر وجود بکینگ نفوذپذیر، ساب بیس و سایر بخش های سیستم چمن مصنوعی نیز به طور اصولی و دقیق نصب گردد تا هیچ آبگرفتگی صورت نگیرد.

همچنین فراموش نکنید که مواد پرکننده چمن مصنوعی خود را که به مرور زمان جابجا و یا فشرده می‌شوند را شارژ کنید. و یا از یک جارو با الیاف زبر استفاده کنید تا مطمئن شوید که الیاف چمن حالت ایستاده خود را دوباره به دست می آورند و یا مواد پرکننده آن به طور یکدست در سطح چمن پخش می‌گردند.

مطمئن باشید که درزها و لبه‌های چمن مصنوعی نیز به خوبی محکم و سفت هستند و به سادگی از جای خود تکان نمی‌خورند.

تقریبا غیرممکن است که چمن‌های مصنوعی در حیاط و یا هر محوطه باز دیگر در معرض هیچ گونه مایعات و آبی قرار نگیرند، همین موضوع اهمیت زهکشی آن را برجسته‌تر می‌کند.

وجود سطح چمن‌هایی که بعد از بارش سنگین باران بلافاصله خشک می‌گردند، نه تنها این مزیت را دارد که شما را منتظر نگاه نمی‌دارد، بلکه قرار نیست مراقب هر قدم خود باشید تا پاهای تان در گل فرو نروند و یا خدا نکرده لیز نخورید. با چمن مصنوعی آرامش را با هر گامی که بر می‌دارید، از عمق جان احساس کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چمن مصنوعی چمن مصنوعی چمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۷۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه

بارش باران از دیروز در نقاط مختلف خراسان جنوبی آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان زیرکوه، به باغات، مزارع و زیرساخت‌ها آسیب وارد شده است.

همچنین شب گذشته به دلیل سرریز سد خاکی نوده و احتمال خطر برای ساکنین این روستا، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه دستور تخلیه این روستا را صادر کرد؛ دیشب این سد خاکی شکسته شد.

امروز نیز تمامی ادارات شهرستان زیرکوه تعطیل اعلام شده و طبق آخرین خبرها، تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان نیز مسدود شده است.

۲ بند خاکی در زیرکوه شکست/ ادامه امدادرسانی از سوی امدادگران

آخوندی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی از شکسته شدن دو بند خاکی در زیرکوه خبر داد و گفت: به دنبال تشکیل سیلاب و شکسته شدن بند‌های خاکی زیرکوه، روستا‌ها تخلیه و با دستور استاندار جلسه اضطراری سیلاب در استان برای امدادرسانی برگزار می‌شود.

او افزود: به دنبال سیلاب و حجم زیاد بارندگی در شهرستان زیرکوه، بند خاکی قدیمی روستای نوده شکست.

آخوندی با بیان اینکه طی تماسی تلفنی ساعت ۴ صبح با فرماندار شهرستان زیرکوه اعلام شد که بند خاکی روستای نوده وضعیت مطلوبی ندارد که بلافاصله دستور تخلیه روستا‌های پایین دست داده شد، اظهار کرد: فرماندار شهرستان و مدیرکل هلال احمر پیگیری‌های لازم را انجام دادند و مردم روستا (۶۰ خانوار) سریعاً تخلیه و در آبیز اسکان داده شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تصریح کرد: ساعت ۱:۲۰ دقیقه صبح سد نوده شکسته شده، اما به لطف خدا با اقدام سریع و تخلیه روستا برای کسی اتفاقی پیش نیامده است و خسارت جانی نداشته ایم.

او بیان کرد: سد روستای نوده به دنبال بارندگی شدید و سیلاب شکسته شده و حوزه آبخیز هم بسیار گسترده است و بخشی از آب وارد شهر حاجی آباد شده و روستا‌های بقرایی و محمد آباد را هم تحت تأثیر قرار داده است.

آخوندی بیان کرد: سطح آب سیلاب به نحوی است که از رکاب ماشین بالاتر آمده لذا تیم‌های تخلیه آب مستقر شده اند و به محض اینکه بتوان امدادرسانی کرد خانه‌ها هم به کمک مردم لایه روبی خواهد شد.

سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: هم اکنون محور‌های  شهداد - نهبندان، زیرکوه - آهنگران، زیرکوه - آبیز و زیرکوه - شاهرخت به دلیل سیلاب مسدود است.

او افزود: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند به علت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور چاهداشی به دهسلم فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.
سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد
  • حمله بلاروس به اوکراین؟ | ۲ بیمارستان تخلیه شد
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • سازمان ملل هماهنگی با اسرائیل برای تخلیه رفح را رد کرد
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا طی فروردین‌ماه در بنادر
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر