Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:36:11 GMT

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۸۰۲۶

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تغییر کرد

گروه استان‌ها- بهرام عین‌اللهی طی حکمی عبدالله دیده‌بان، رئیس بیمارستان قدس قزوین را به سمت سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، بهرام عین‌اللهی طی حکمی عبدالله دیده‌بان، رئیس بیمارستان قدس قزوین را به سمت سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین و مسئول اصلی بخش بهداشت و درمان استان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم صادرشده از سوی وزیر بهداشت و درمان خطاب به دیده‌بان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی آمده:‌ «امید است با اتکای به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت‌محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و مؤید باشید.»

در همین رابطه سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین درباره سوابق سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: دکتر عبدالله دیده‌بان جزو اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان قزوین بود که سال‌های سال ریاست بیمارستان تک‌تخصصی ویژه کودکان یعنی بیمارستان قدس قزوین را به عهده داشته است.

محمدحسن ارداقیان عضویت در بسیج جامعه پزشکان را از جمله سوابق دیده‌بان برشمرد و اضافه کرد:‌ هنوز زمان دقیقی برای انجام مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه علوم پزشکی مشخص نشده و اخبار این حوزه از طریق روابط عمومی دانشگاه صادر خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: از پیک دوم همه‌گیری کرونا عبور کردیمرئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: راه‌اندازی سلامتکده‌ها در حد حرف استرئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین: کرونا داروی قطعی ندارد؛ تایید اثر داروهای گیاهی در مرحله تحقیق است

به گزارش تسنیم، پیش از انتصاب  عبدالله دیده‌بان، پیمان نامدار از 19 آذر 1398 در قالب سرپرست و از یکم مهرماه 1399 در قالب رئیس هدایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان قزوین در مقابله با بحران همه‌گیری کرونا را به عهده داشت. 

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان استانداری قزوین وزارت بهداشت بهداشت و درمان استانداری قزوین وزارت بهداشت سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات دانشگاه علوم پزشکی قزوین رئیس دانشگاه علوم پزشکی درمانی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • تعداد داروخانه‌های شهرستان خوی به ۲ برابر افزایش یافت
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود