Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@12:22:46 GMT

تماشای کالبدشکافی؛ نفری ۵۰۰ دلار

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۸۳۲۱

تماشای کالبدشکافی؛ نفری ۵۰۰ دلار

کالبد شکافی عمومی مردی که به دلیل کرونا فوت کرد، در ایالات متحده جنجال برانگیز شد. جالب است بدانید این کار به عنوان بخشی از یک رویداد سازماندهی شده توسط بنیاد "علم مرگ" با هدفی "آموزشی" انجام شده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از الهورا نیوز، حدود ۷۰ نفر در این مراسم شرکت کردند که هرکدام ۵۰۰ دلار برای شرکت در کالبد شکافی زیر نظر پزشک بازنشسته کالین هندرسون پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در حین عمل اعضای بدن متوفی از جمله مغز وی را خارج کرد و مراحل مختلف عمل را برای حاضران توضیح داد. البته خانواده متوفی (دیوید ساندرز ۹۸ ساله) گفتند که به آن‌ها اطلاع داده نشده بود که از جسد وی که برای اهداف علمی اهدا شده است در این نوع "نمایش‌های پولی" استفاده خواهد شد.

بنیاد علم مرگ تایید کرد که از این جزئیات مطلع نبوده است. مقامات Med Ed Plus نیز تأیید کردند که این شرکت معاملات خود را با Death Science متوقف خواهد کرد و با خانواده‌های متوفی تماس گرفته می‌شود و مسئولیت تمام هزینه‌های بازگرداندن جسد به خانواده و سوزاندن جسد را بر عهده خواهند گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کالبد شکافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟

حزب‌الله لبنان بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از پهپادهای رژیم صهیونیستی را در سه ماه اخیر منهدم کرده است.

دریافت 6 MB به گزارش مشرق، هرمس ۴۵۰ (به عبری: הרמס ۴۵۰) یک پهپاد چندمنظورهٔ تاکتیکی سایز متوسط است که جهت پروازهای طولانی در شرکت البیت سیستمز اسرائیل طراحی و توسعه یافته‌است. عملیات‌های شناسایی، پایش و مراقبت و رله ارتباطی مأموریت‌های اصلی این پهپاد هستند.

پهپاد هرمس ۹۰۰ با ارتقای طرح هرمس ۴۵۰ ساخته شده و در سال ۲۰۰۹ برای اولین بار به پرواز درآمد. شرکت تیلز نیز پهپاد واچ‌کیپر ۴۵۰ را بر اساس هرمس ۴۵۰ برای ارتش بریتانیا تولید کرده‌است.

دیگر خبرها

  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • فیلم/حزب الله چند میلیون دلار پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرده است؟
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • ببینید | نماز جماعت ۵ هزاری نفری در آمریکا
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • اقامه نماز جماعت ۵ هزار نفری در قلب آمریکا (فیلم)
  • نماز جماعت ۵ هزاری نفری در قلب آمریکا + فیلم
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه