Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی عصر شنبه در مراسم معارفه معاونان جدید استاندار اردبیل در چهار حوزه اقتصادی، عمرانی، مدیریت منابع انسانی و سیاسی اظهار کرد: کشور ما از توان و ظرفیت بالای مدیریتی برخوردار است و دشمنان سعی می‌کنند این گنجینه عظیم را مورد تاخت و تاز رسانه‌ای و تولید شایعات قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در نظام اسلامی مدیران پاکدست و متدین کم نداریم و شایسته است از گنجینه مدیریتی شایسته در جهت پیشرفت کشور استفاده شده و به نوعی تجارب تلخ و شیرین مدیران گذشته و فعلی سرلوحه کارها و برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از معاونان سابق استاندار و مدیران پرتلاش در حوزه‌های مختلف گفت: انتخاب مدیران جدید به منزله نادیده گرفتن ظرفیت مدیران گذشته نیست بلکه تغییر مدیریت‌ها طبیعی است و این امر به شکوفایی اندیشه‌ها و بارور شدن تفکرات و تدابیر جدید منجر خواهد شد.

عاملی افزود: مردم انتظار دارند تا دولت سیزدهم در فاصله زمانی کوتاه به اوضاع نابسامان اقتصادی و معیشتی سامان بدهد که در این زمینه به تناسب تلاش مسئولان کشوری در استان اردبیل نیز سعی و تلاشمان بر این است تا تولید ثروت و افزایش سرانه درآمدی اهالی استان را ارتقا داده و به نوعی به توانمندی اقتصادی کمک کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت استان به شکل کامل در اختیار سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف قرار گیرد تا با بهره‌گیری از این توان و ظرفیت بتوان به پیشرفت استان اردبیل کمک کرد.

عاملی اضافه کرد: ما نه تنها از تجربیات مدیران سابق و تخصص و تبحر آنها استفاده خواهیم کرد بلکه سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا به دور از برخی مسائل حاشیه‌ای به اصل موضوع توسعه و پیشرفت استان کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، در روزهای اخیر و با پیشنهاد استاندار اردبیل و موافقت وزارت کشور رضا قاسمیان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، کمال‌الدین میرجعفریان به عنوان معاون امور عمرانی، کاظم دبیر به عنوان معاون مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل و یاسر عبداللهی نیز به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل انتخاب و معرفی شدند.

کد خبر 5345287

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل سید حامد عاملی مراسم معارفه مشکلات معیشتی رضا قاسمیان کاظم دبیر اردبیل تغییر مدیران یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان کرمانشاه عکس استانها سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه استکبار ستیزی گرگان بارش باران راهپيمايي 13 آبان لیگ برتر فوتبال ایران استاندار اردبیل عنوان معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی