Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@22:39:46 GMT

نزار محروس و دعوت ۲۸ بازیکن به اردوی سوری ها

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۸۵۶۵

نزار محروس و دعوت ۲۸ بازیکن به اردوی سوری ها

به گزارش “ورزش سه”، سوری ها که تا به این جای کار تنها یک امتیاز کسب کرده اند ۲۰ آبان با عراق و ۵ روز بعد میزبان ایران در شهر اردن خواهند بود. در لیست بازیکنان تیم ملی سوریه نام بازیکنان سرشناسی چون عمر السومه و عمر الخربین به چشم می خورد. السومه در بازی رفت که در استادیوم آزادی برگزار شد و ایران با یک گل به برتری رسید نتوانست تیمش را همراهی کند به این خاطر که مصدوم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مشکلی برای همراهی تیم ملی سوریه در بازی با عراق و ایران را ندارد. 

 

از جمع این ۲۸ بازیکن دعوت شده چند بازیکن پیش از بازی با عراق از اردوی تیم ملی سوریه خط خواهند خورد. بنا بر اعلام نزار محروس از آنجایی که سوریه دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد در دو بازی پیش رو برای برد بازی خواهد کرد تا دست کم بازی های مقدماتی جام جهانی را با خاطره ای خوب به پایان ببرد.

 

موید الخولی – عمرو جنیات – کامل حمیشه – محمد العنز – محمد الحلاق – علی بشمانی – یوسف محمد – محمد صهیونی – اسراء حمویه – محمد عثمان – محمد ریحانیه – محمود البحر – عمرو میدانی – خالد کرداوغلی – ثاثر کروما – فهد الیوسف – ایاز عثمان – عمر خریبین – سعد احمد – اولیفر قسکو – محمد المرمور – محمود المواس – احمد الاشقر و عمر السومه ۲۸ بازیکن دعوت شده به اردوی آماده سازی تیم ملی سوریه به بهانه بازی با عراق و ایران هستند که به ترتیب در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان برگزار می شود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سوریه سوریه تیم ملی سوریه سوریه تیم ملی سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

محمدعلی گرایی ‌به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ با درخواست کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن 82 کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دعوت بانوی کردستانی به اردوی تیم ملی سپک تاکرا
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد