Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلومینیوم سازان در فصل جاری عملکرد خوبی تا هفته چهارم از خود به جای گذاشته اند.

آلومینیوم اراک در حالی به مصاف مس رفسنجان رفت که تلاش دو تیم بی نتیجه بود و در نهایت بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، با وجود اینکه اراکی ها موقعیت های بسیار خوبی در این مسابقه خلق کردند، این نوش صوفیانی، دروازه بان مس بود که اجازه نداد دروازه میزبان باز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال نمی توان از خط دفاع خوب آلومینیوم نیز چشم پوشی کرد.

آلومینیوم سازان در هفته اول به تساوی بدون گل مقابل پدیده دست یافتند. دو پیروزی خانگی 3-0 و 1-0 مقابل فولاد خوزستان و پرسپولیس و همچنین تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل مس رفسنجان حاصل کار اراکی ها تا هفته چهارم بوده و این تیم هنوز گلی دریافت نکرده است.

کسب دو پیروزی خانگی و 2 تساوی خارج از خانه بدون خوردن گل باعث شده اراکی ها امسال به تیم خود امید زیادی داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید:

مس رفسنجان 0-0 آلومینیوم اراک / توقف تیم ربیعی در خانه

درخشش خط دفاعی آلومینیوم اراک مقابل فولادی ها

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم وکیل جدید، سردار آزمون را به لیگ فرانسه می برد / گزارش رسانه روس ادعای استقلالی ها: جایگیری اشتباه کمک داور، گل ارسلان مطهری را سوزاند / فیلم گل قیچی برگردان تماشایی در لیگ اسلوونی / فیلم ادعای جنجالی سایت پرتغالی: لیونل مسی برای هفتمین بار فاتح توپ طلا شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا تقریبا 9 ماه پس از مصدومیت شدید از ناحیه زانو، در آگوست گذشته، در بازی امشب مقابل کادیز به دروازه رئال مادرید بازگشت.

آسیب جدید به زانوی راست او در ماه مارس گذشته، بازگشت او را کمی بیشتر به تأخیر انداخت، اما بالاخره فرصت بازی کردن او مقابل هواداران رئال رسید. با این حال کورتوا در نیمه اول کار زیادی نداشت.

او زیاد کار دشواری نداشت و موقعیت خطرناکی روی دروازه‌اش شکل نگرفت. با این حال، چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم، واکنش درخشان او در موقعیت تک به تک با کریس راموس دیده شد.

این دروازه‌بان بلژیکی پس از اشتباه ادر میلیتائو، از دروازه خارج شد و ضربه خطرناک مهاجم کادیز را با پای چپش مهار کرد. او یک گل را برای رئال خرید تا در بازگشت به دروازه، ستاره تیمش در این بازی باشد.

این مهار و بسته نگه داشتن دروازه در بازی مقابل کادیز برای این ستاره بلژیکی بسیار مهم بود، او می‌دانست که چنین عملکردی تا چه اندازه می‌تواند روی اعتماد به نفس او اثر بگذارد.

اکنون باید ببینم که کارلو آنچلوتی چگونه می‌خواهد این وضعیت را مدیریت کند و چه برنامه‌ای برای کورتوا خواهد داشت. این مربی قبلا تایید کرد که آندری لونین چهارشنبه در بازی برگشت مقابل بایرن به میدان خواهد رفت اما در حال حاضر چهار بازی دیگر تا پایان لیگ در پیش است که احتمالاً مربی ایتالیایی از آن‌ برای بکارگیری بیشتر کورتوا استفاده خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • پیکان 0-1 آلومینیوم اراک؛ دشت 3 امتیازی از تهران با ضربه سر حاجی عیدی
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • اینزاگی ساسولو را به بقا امیدوار کرد
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)