Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@05:06:58 GMT

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۸۶۳۵

دانشگاه آزاد قهرمان لیگ برتر دوچرخه سواری شد

پرونده مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری جاده مردان با قهرمانی دانشگاه آزاد تبریز و درخشش سعید صفرزاده بسته شد.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، سومین و آخرین مرحله لیگ برتر جاده آقایان در سال ۱۴۰۰ از صبح دیروز به میزبانی استان آذربایجان شرقی آغاز شد و ۳۹ رکابزن در قالب ۱۳ تیم لیگ برتری رقابت خود را در دو بخش استقامت جاده و تایم تریل انفرادی برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشگاه آزاد اسلامی (شهید عدالت اکبری)، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، مس کرمان، نیروی هوایی عقاب، هورسان رامسر، ایران زمین، هیئت دوچرخه سواری استان زنجان، آرویج شرق امیدنیا نکا، هیئت دوچرخه سواری استان مرکزی، هیئت دوچرخه سواری شهرستان نهاوند، هیئت دوچرخه سواری منطقه آزاد انزلی، گوهر گستر سیرجان، DFT مشکین شهر سیزده تیم حاضر در مرحله پایانی لیگ برتر بودند.

 

روز گذشته مسابقه استقامت جاده به مسافت ۸۸ کیلومتر برگزار شد که در نهایت سعید صفرزاده رکابزن با سابقه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ثبت زمان دو ساعت ۴۰ دقیقه و ۲۲ ثانیه زودتر از سایرین به خط پایان رسید. بهنام آرین از تیم هورسان رامسر دوم شد و حسن سیف الهی فرد از تیم دانشگاه آزاد اسلامی نیز رتبه سوم را از آن خود کرد.

 

در بخش تایم تریل انفرادی هم صفرزاده رکابزن دانشگاه آزاد با ثبت زمان ۴۴ دقیقه و ۲۶ ثانیه و ۹۲ صدم ثانیه، بهنام آرین از تیم هورسان رامسر با ثبت زمان ۴۴ دقیقه و ۵۰ ثانیه و ۳۲ صدم ثانیه و خلیل خورشید رکابزن تیم دانشگاه آزاد با ثبت زمان ۴۵ دقیقه و ۴۹ ثانیه و ۹۵ صدم ثانیه توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

 

با اتمام مرحله تایم تریل انفرادی و مشخص شدن تکلیف قهرمانان، تیم دانشگاه آزاد تبریز با امتیاز ۹۷۵ امتیاز، سپاهان اصفهان با امتیاز ۹۴۳ امتیاز و هورسان رامسر با ۷۹۱ امتیاز در رده‌های اول تا سوم تیم‌های قهرمان قرار گرفتند.

 

دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری هیئت دوچرخه سواری تیم دانشگاه آزاد هورسان رامسر ثبت زمان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد