Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@14:03:56 GMT

4 آزادکار ایرانی در نیمه‌نهایی کشتی امیدهای جهان

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۰۸۶۵۷

4 آزادکار ایرانی در نیمه‌نهایی کشتی امیدهای جهان

در پایان رقابت های مقدماتی 5 وزن اول کشتی آزاد امیدهای جهان، 4 ایرانی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان از ساعت 13 امروز در شهر بلگراد صربستان در حال برگزاری است.


محمدصادق فیروز پور در وزن 74 کیلوگرم، سجاد غلامی در وزن 86 کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم و سید مهدی هاشمی در وزن 125 کیلوگرم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

* در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان در دور اول با نتیجه 4 بر 2 دانیل پوچینو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل  نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 7 بر 6 مغلوب شد و باید منتظر این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار در گروه بازنده ها را بدست آورد.

 

* در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروز پور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 10 بر 2 پراوین مالیک از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 14 بر 6 از سد سیمون مارچل از اتریش گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و ارمنستان می رود.

 

* در وزن 86 کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان به پیروزی رسید وی در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. غلامی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر مهر مارکوسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله  به مصاف ایوارس سامسونوکس از لتونی می رود.

 

*در وزن 92 کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 11 بر صفر بکزات اورکیمبای از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. فیروزپور در این مرحله با عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز جهانی نروژ از آذربایجان مصاف می دهد.
*در وزن 125 کیلوگرم سید مهدی هاشمی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد) وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر 23 سال اروپا از ترکیه با نتیجه 11 بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر 3 از سد یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف عظمت خوسونوف از یونان می رود.

آزاد کشتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد کشتی مرحله نیمه نهایی راه مرحله یک چهارم نهایی راهی مرحله دور دوم نهایی شد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏ الهلال قهرمان سوپرجام عربستان شد

دیگر خبرها

  • 3 گل برتر دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند