Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب میزبان تیم مس رفسنجان بود که در نهایت شاگردان عبدالله ویسی توانستند مهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم فوتبال باشگاه های کشور امشب 15 آبان ماه 1400 مهمان تیم نسای مازندران بود که که در نهایت توانست میزبان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان علیرضا منصوریان که در سه دیدار اخیر متحمل شکست های سنگینی شده بودند و تا پایان هفته سوم بدون امتیاز و تفاضل منفی 6 در جایگاه شانزدهم جدول رقابت های جای داشتند، در چهارمین دیدار این فصل خود، راهی جز پیروزی نداشتند.

نیمه اول این دیدار با رقابت تهاجی شاگردان علیرضا منصوریان آغاز شد تا اینکه بالاخره اولین گل صنعت نفت بر خلاف سال های گذشته در دیداری خارج از خانه به ثبت برسد. در شبی که طلایی پوشان بالاخره سرمربی خود را بر روی نیمکت می دیدند و از کنار زمین شنوای راهنمایی های اول بودند، در دقیقه 11 توسط حکیم نصاری گل اول صنعت  نفت در لیگ برتر بیست و یکم به ثمر رسید. در این صحنه نفتی ها صاحب یک موقعیت ایستگاهی شدند که توپ با سر مدافع قائم شهری ها به بیرون محوطه جریمه هدایت شد و روی پای نصاری نشست تا این بازیکن با شوتی تماشایی دروازه علیرضا حقیقی را گشود و تیمش را یک بر صفر پیش انداخت.

این پایان کار نبود و بازهم نفتی ها توانستند دروازه میزبان را باز کنند. در این صحنه پس از ارسال، توپ به حکیم نصاری رسید و این بازیکن با پیش روی محوطه جریمه در موقعیتی تک به تک با دورازه بان نساجی با عبور توپ از زیر دست علیرضا حقیقی دبل کرد و دومین گل طلایی پوشان را به ثمر رساند تا پس از پایان 90 دقیقه طلایی پوشان با همین نتیجه به اولین برد این فصل دست یابند.

دو شلیک مرگبار از حکیم نصاری کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان کافی بود تا نوار شکست های پی در پی این تیم در لیگ برتر بیست و یکم پاره شود. صنعت نفت آبادان پس از سه شکست پیاپی، دست به کار بزرگی زد و توانست تیم نساجی قائمشهرِ میزبان را با نتیجه ی دو بر صفر زمین گیر کند.

به نظر می رسد با اضافه شدن علی منصور به ترکیب طلایی پوشان و همچنین تغییرهایی در کمیته فنی  اتحاد آبادان برای فرار این تیم از قعر جدول شکل گرفته است.

در همین راستا علیرضا منصوریان در این دیدار احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، امید خالدی، مهدی حنفی، میثم تهی‌دست، حکیم نصاری، امید حامدی فر(66 محمدرضا غبیشاوی)، امیرحسین فرهادی(61 احمد شریعت زاده، فاخر تهامی(63 مهدی ممی زاده) و شروین بزرگ(61 علی امیری) را برای رقابت با قائم شهری ها انتخاب کرده بود.

همچنین ساکت الهامی در این دیدار ترکیب علیرضا حقیقی، امیرمهدی جانملکی(42 محمد قربانی)، رضا جعفری(46 مهدی نظری)، سعید غلامعلی بیگیر، حامد شیری، عبدالکریم اسلامی، مرتضی منصوری(72 محمدجواد مولایی)، حسن نجفی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی و ایوب کلانتری را برای رقابت با تیم صنعت نفت ارنج کرده بود.

قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی با کمک های میلاد قاسمی، مجتبی غریب و علی بای و نظارت این دیدار بر عهده رسول فروغی بود.

اکبر صادقی(18)، محمد قربانی(60 و 54)، مسعود شجاعی(93 و 60)، حامد شیری(77)، کریم اسلامی(78) از نساجی مازندران و امید حامدی‌فر(49)، فاخر تهامی(54) و امید خالدی (63) از صنعت نفت با کارت زرد و قرمز دارو جریمه شدند.

لازم به ذکر است که تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با سه امتیاز موقتا در رده چهاردهم و تیم نساجی مازندران با چهار امتیاز در رده 9 لیگ برتر بیست و یکم قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران نساجی مازندران فوتبال آبادان لیگ برتر بیست و یکم صنعت نفت آبادان طلایی پوشان حکیم نصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران

کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران رأی متخلفان دیدار اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌پایگاه اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم‌های اتحاد ستارگان و آرمان آفرینان از لیگ دوی فوتبال تهران و ضرب و شتم داور مسابقه و عوامل برگزاری، کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران به دستور سید میرشاد ماجدی به طور ویژه تشکیل جلسه داد و در نهایت این نشست منجر به صدور حکم موقت علیه خاطیان این مسابقه شد. قرار است بعد از بررسی‌های دقیق آرای قطعی انضباطی متخلفان اعلام شود.

متن دستور موقت هیئت فوتبال استان تهران به شرح ذیل است:

«در مسابقه مورخ 1403/02/07 بین تیم‌های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان در رده سنی دسته دوم جوانان با عنایت به گزارش مقامات رسمی مسابقه، فیلم و عکس‌های وقایع بازی و سایر ادله و اطلاعات موجود، با توجه به اینکه نامبردگان در ذیل این دستور قضایی از جمله متهمین ارتکاب اقدامات خشونت بار غیرورزشی و مغایر مبانی اخلاقی موضوع تخلفات انضباطی هستند، بدین وسیله در راستای حفظ انضباط و رعایت سلامت ورزشی، مقابله با رفتارهای هنجارشکنانه و موهن در جریان برگزاری مسابقات، صیانت از حقوق و جایگاه مقامات رسمی برگزاری مسابقات از جمله تیم داوری و جلوگیری از پیامدهای ناگوار و جبران‌ناپذیر، مستند به ماده 100 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، دستور موقت احتیاطی مبنی بر توقف فوری و ممانعت از هرگونه فعالیت در حوزه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین عدم اجازه ورود نامبردگان به ورزشگاه‌ها عجالتاً نسبت به افراد یاد شده تا رسیدگی به اتهامات ایشان و صدور رأی تا اطلاع ثانوی صادر می‌گردد:

1- آقای میثم سهیل‌پور (سرمربی تیم اتحاد ستارگان)
2- آقای میلاد منصوری (سرپرست تیم اتحاد ستارگان)
3-  آقای محمدحسین امیری (بازیکن شماره 66 تیم اتحاد ستارگان)
4- آقای امیرحسین وحیدی (بازیکن شماره 2 تیم اتحاد ستارگان)
5- آقای حسن عبدل علیزاده (سرمربی تیم امید اتحاد ستارگان)

مضافاً به موجب این دستور موقت تیم اتحاد ستارگان مکلف به برگزاری مسابقات آتی خود بدون حضور تماشاگران خواهد بود.

بدیهی است با تکمیل اطلاعات و انجام تحقیقات مقدماتی، براساس بررسی‌های به عمل آمده در چهارچوب صلاحیت کمیته انضباطی و اخلاق نسبت به سایر خاطیان نیز تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد شد و علاوه بر فرآیند رسیدگی به تخلفات انضباطی ارتکابی در خلال این مسابقه و همچنین در حاشیه این بازی، امکان پیگیری، رسیدگی و تعقیب متهمین از طریق مراجع قضایی عمومی و رسمی کشور به قوت خود باقی است.

شایان ذکر می‌باشد در صورت صدور حکم محکومیت، میزان محرومیت ناشی از اجرای دستور موقت در هنگام اجرای رأی محاسبه و از آن کسر خواهد شد. رأی صادره بلافاصله قابل اجرا و در عین حال ظرف دو روز قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف می‌باشد.

 امیرساعد وکیل

رئیس کمیته اخلاق و انضباطی».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • سریال ناکامی کاراته خوزستان ادامه دارد!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان