Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‌اکبر عرب‌عامری عصر امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که در سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از مرداد ۱۳۹۹ آغاز شد.

وی با بیان اینکه هفت هزار خانوار روستایی فاقد گاز استان سمنان در این طرح ثبت‌نام شدند، گفت: مرغداری‌ها، گلخانه‌ها و خانه‌باغ‌ها زیرمجموعه جهاد کشاورزی نیز در این طرح ثبت‌نام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود عنوان کرد: در حوزه ثبت صنایع و اصناف نیز اقدامات لازم صورت گرفت و مشکلات برطرف شد.

عرب‌عامری با بیان اینکه کارگاه‌های آموزشی متعدد برای تشریح و تبیین طرح برگزار شد، گفت: بر اساس آمار، کمتر از ۵۰۰‌ تُن نیاز استان سمنان در زمینه مصرف گاز مایع است که در حال حاضر ۱۸۰۰ تا ۲۰۰ تُن گاز توزیع می‌شود.

کاهش کشفیات قاچاق کالا در شاهرود

ابوطالب جلالی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه اظهار کرد: دو جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان شاهرود تا شهریور ۱۴۰۰ تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه تعزیرات نیز در ۶ ماه سال جاری، ۱۳۴ پرونده در شاهرود به ارزش ۸۸ میلیارد ریال تشکیل شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه ۲۴۹ بازرسی در حوزه صمت به انجام رسید که ۳۹ پرونده تشکیل شد، گفت: در حوزه نیروی انتظامی ۱۰۹ مورد کشفیات در ۶ ماهه سال گذشته بود که در سال جاری به ۱۰۰ مورد کاهش پیدا کرد.

جلالی عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف در شهرستان شاهرود، اقدامات در راستای اهداف کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان صورت گرفت.

وی افزود: پلاک‌کوبی دام اثرات بسیار خوبی دارد و اگر به‌صورت صددرصدی محقق شود، در بحث جلوگیری از قاچاق و توزیع نهاده‌ها بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: خانوار روستایی قاچاق کالا گاز مایع شاهرود قاچاق کالا در شاهرود طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع شهرستان شاهرود قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • هشدار مرکز پژوهش‌های مجلس درباره سبد غذایی خانوار
  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • برخورداری بیش از ۵ هزار خانوار روستایی با اتمام طرح آبرسانی به مجتمع ۱۰۶ روستایی زون چایپاره
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان