Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – اسماعیل اسماعیلی، مربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید. * از مردم عذرخواهی می‌کنیم و می‌گویم شروع کار است. خودمان را ملزم می‌کنیم بازی‌های بعدی را با نتیجه مثبت بیرون بیاییم. امیدوارم بازی‌های این چنینی را برما ببخشند و مطمئن هستم در آینده شرایط بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  * باید از تیم خودمان تشکر کنم. از نظر فنی بچه‌ها خوب کار می‌کنند. هفته گذشته سیرجان را زمین گیر کردیم و دلیل عمده آن زمین است.   * نمی‌خواهم باخت را توجیه کنم و بگویم مقصر نبودیم. شما کیفیت زمین را ببینید، بازی با پرسپولیس را دیدید، بازی با گل‌گهر هم همین طور. از روی شانس شیراز را بردیم و اگر زمین اینگونه باشد باید منتظر روز‌های سخت دیگر باشید.     * نفت تیم خوبی است و قابل احترام، اما باتوجه به بازیکنانی که ما داریم، این زمین برای ما نیست. تبریک مهمتر را باید به رنگرز بگویم! من شرمنده بازیکنان هستم، چون بازیکن باید در این زمین بازی کند. عزمی برای ساخت ورزشگاه شهید وطنی وجود نداشت.   * رنگرز در مصاحبه خود پایان فصل، یعنی فصل بعد می‌خواهد به ما زمین بدهد، مانده‌ایم چه کار کنیم؟ مردم که حق ندارند حرف بزنند و از حق ما دفاع کنند. ما یک هفته تیم را اینجا آوردیم، دریغ از یک لحظه تمرین، چون زمین نداشتیم. الان همیشه بارندگی خواهیم داشت در این صورت اصلا نمی‌توانیم تمرین کنیم.   * نمی‌دانم، اما قطعا وقتی الهامی نیست این نقطه تاریک است. دوست داشتیم او باشد، اما شما در جریان مسابقه نیستند. اتفاقاتی می‌افتد که از دست ما خارج است. اینجا می‌گویم الهامی یکی از بهترین مربیان فنی ما در ایران است. گروهی در پشت پرده هستند، چون حریف فنی او نمی‌شوند جوسازی می‌کنند که باعث این اتفاقات می‌شود.   * نیمکت نباید بهم بریزد، اما منصوریان می‌داند امروز با تیم ما، داوری و تیم خودش چه کرده است. جلوی نیمکت ما را می‌گرفتند، اما منصوریان وقتی با بازیکن خودش حرف می‌زد هم به داوری کنایه می‌زد هم به تیم ما. کسی چیزی نمی‌گوید، چون او آقای منصوریان است، گروهی پشت او هستند و او خیلی راحت حرف‌هایش را می‌زند.   * اگر ما حرف بزنیم مورد اتهام قرار می‌گیریم که نیمکت ما شلوغ است. من صحبت‌های آن‌ها را با داور چهارم می‌شنیدم. اگر داور مدیریت می‌کرد اینطور نمی‌شد. داور به راحتی به ما کارت داد، اما همان حرکت را به بازیکن حریف کارت نمی‌داد. ما هم به یک اندازه ظرفیت داریم.   * شما اگر یک روز تمرین نکنی دو  روز از حریف عقب هستی. زمین هم بد بود. من بهانه نمی‌گیرم، اما شما بازی خارج از خانه را دیده‌اید. اگر تیم رسانه‌ای ما نبود این زمین آماده نمی‌شد. بیشتر بخوانید: نظمی: نمی‌توانیم منتظر مربی خارجی بمانیم/ رحمتی و نکونام تنها گزینه‌های ما نیستند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان در هفته ۲۵ لیگ برتر در حالی برگزار می شود که اتفاقات عجیبی در آستانه برگزاری این دیدار در اردوی سرخپوشان پایتخت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس

اوسمار ویه را پس از بازگشت امید عالیشاه به تمرینات گروهی تصمیمی کاملا متفاوت با تفکرات مشاوران خود گرفت. او قصد دارد به جای اینکه کاپیتان پرسپولیس را به لنکان بازیکن تعویضی وارد زمین کند قصد دارد از ابتدا به بازی بگیرد تا از همان ابتدا روی دروازه سپاهان فشار بیاورد.

محرومیت انضباطی دانیال اسماعیلی‌فر باعث شد تا غایب بازی امروز باشد. از این رو وحدت هنانوف پس از مدت هادر ترکیب قرار می گیرد.

چالش برای انتخاب دروازه بان سرخ ها برای تقابل با مهاجمانی همچون شهریار مغانلو، رضا اسدی و کاوه رضایی وجود دارد.

علیرضا بیرانوند همچنان احساس درد از ناحیه مچ دارد اما اصرارا به بازی مقابل سپاهان اصفهان دارد.

او در آخرین تست تخصصی پزشکی هم درد داشت اما اصرار به حضور دارد و هرگونه عواقب آن را نیز پذیرفته است.

حال آنکه باید دید آیا ظهر امروز با معاینه دوباره دست مصدومش مجوز پزشکی برای بازی دریافت می کند یا باید روی نیمکت نشسته و امیررضا رفیعی را برای حفظ تمرکز در جریان این مسابقه بزرگ تشویق کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با سپاهان به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، وحدت هنانوف، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل‌کثیر.

کد خبر: 1229083 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم