Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از alalam، یک گزارش فنی از روزنامه انگلیسی «دیلی استار» نشان می‌دهد که تلفن‌های «آیفون» دارای یک دکمه مخفی هستند که می‌توان از آن برای فعال کردن بسیاری از ویژگی‌ها و انجام کار‌های زیادی استفاده کرد.

به گفته این روزنامه انگلیسی، گوشی‌های اپل دارای دکمه مخفی هستند که با آن می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های موجود در آخرین نسخه‌های آیفون مانند فعال کردن سرویس Siri و عکس گرفتن از صفحه نمایش و بسیاری از کاربرد‌های دیگر را را فعال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته این روزنامه، لوگوی اپل در پشت گوشی‌های آیفون تنها به بازاریابی و برندسازی محدود نمی‌شود، بلکه به عنوان یک دکمه مخفی می‌شود از آن استفاده کرد و با فعال کردن آن می‌توان از بسیاری از قابلیت‌ها بهره برد.

این ویژگی که به عنوان «Back Tap» یا ضربه به پشت شناخته می‌شود، می‌تواند با دو یا سه بار کلیک کردن روی لوگوی «اپل» در پشت گوشی عملکرد‌های متفاوتی داشته باشد. پس از آن کاربر باید انتخاب کند که این دکمه مخفی چه کاری انجام دهد. ویژگی‌ها و کارکرد‌هایی که می‌توان برای این دکمه انتخاب کرد بسیار گسترده هستند.

برای فعال کردن دکمه و انتخاب عملکردها، باید وارد تنظیمات گوشی خود شوید و سپس گزینه Accessibility را انتخاب کنید. پس از ورود به این بخش روی گزینه Touch ضربه بزنید. به پایین این بخش بروید تا نهایتا دکمه Back Tap را پیدا کنید. در اینجا می‌توانید در بخش‌های سه ضربه و دو ضربه کارکرد‌هایی را برای دکمه مخفی گوشی خود در نظر بگیرید.

این ویژگی در آیفون ۸ به بعد کار می‌کند و در آپدیت iOS ۱۴ به کاربران عرضه شده است. گفتنی است در صورت وجود تلفن همراه در قاب محافظ یا کیف، نمی‌توان از این قابلیت استفاده کرد.

بیشتر بخوانید

اضافه شدن ویژگی تشخیص سانحه رانندگی در محصولات آیفون

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی آیفون ویژگی مخفی دکمه مخفی فعال کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • منتظر تغییرات چشمگیر در IOS۱۸ باشید!
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • راهنمای استفاده از اکشن باتن در آیفون ۱۵ پرو
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی