Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرتضی تبریزی پس از دیدار برابر پرسپولیس افزود: بازی خوب و پربرخوردی بود، می توانستیم برنده باشیم اما در نهایت کار به تساوی کشید. من مصدومیتی جزئی داشتم اما شرایط خوب است و با توجه به این که تجربه بیشتری کسب کردیم باید در پایان فصل نتیجه بهتری را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در این بازی دو یا سه صحنه مشکوک داشتیم که یکی از آنها می توانست پنالتی باشد اما باید کارشناسان داوری نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال ما تلاش خودمان را کردیم و امیدوارم گل گهر در ادامه راه موفق باشد. 

تبریزی در خصوص این که گفته می شود قرار است از بازیکنان مبلغی از سوی سازمان لیگ کسر شود، افزود: وقتی پولی از بازیکنان کم می شود انتظارهایی هم ایجاد می شود، شنیدم قرار است ۵ درصد باشد و حداقل انتظار ما این است که به خواسته های ما توجه شود.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل گل‌گهر سیرجان با تساوی یک بر یک متوقف شد تا ۲ امتیاز دیگر را از دست بدهد.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال گلگهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف یکدیگر رفتند. 

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک 

 احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس

 امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

دقایق حساس بازی

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استوری بسیار غم‌انگیز حامد بهداد برای مریم + عکس
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران
  • مرگ دردناک یک مرد تبریزی زیر چرخ‌های قطار مسافربری