Web Analytics Made Easy - Statcounter

تا ساعاتی دیگر لیست تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه منتشر می شود و در این ساعات شایعه خط خوردن مهدی طارمی، تمامی اتفاقات فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داده است.

به گزارش طرفداری، در شرایطی که قرار است امشب سایت فدراسیون فوتبال اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی را به صورت رسمی منتشر کند، در فضای مجازی شایعه شده نام مهدی طارمی در لیست تیم ملی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز باشگاه پورتو به صورت رسمی اعلام نکرده فدراسیون برای طارمی دعوتنامه و بلیت فرستاده یا خیر! اما فضای مجازی پر شده از این شایعه که سرمربی تیم ملی در پی واکنش اخیر مهدی طارمی به مصاحبه اش، ستاره ایرانی پورتو را از تیم ملی خط زده است.

در فضای مجازی هیچکس با اطمینان از درستی یا نادرستی این خبر حرف نمی زند اما عده ای از اسکوچیچ حمایت می کنند و نظم تیم ملی را مهم تر می دانند و عده ای نیز حامی طارمی هستند و می گویند اسکوچیچ نباید مسائل شخصی را وارد موضوع ملی کند.

با توجه به حرف های سردار آزمون که گفته بود اسکوچیچ با او تماس گرفته و توضیح داده از مصاحبه اش منظور بدی نداشته، پیش بینی می شد سرمربی تیم ملی مهدی طارمی را به اردو فرا بخواند و این سو تفاهم را به شکل حضوری برطرف کند اما هرچه به ساعت انتشار لیست تیم ملی نزدیک تر می شویم شایعه حذف طارمی از لیست، فراگیرتر می شود.

عده ای معتقدند احتمال دارد اطرافیان اسکوچیچ این شایعه را به فضای مجازی کشیده باشند تا نظر افکار عمومی را در مورد تصمیم پر ریسک سرمربی تیم ملی بسنجند اما گروهی نیز اعتقاد دارند این شایعه می تواند یک شیطنت در فضای مجازی باشد.

تا ساعتی دیگر با انتشار لیست تیم ملی درستی یا نادرستی این شایعه مشخص خواهد شد.

دراگان اسکوچیچ بعد از توقف ایران مقابل کره جنوبی در گفتگو با رسانه های کرواسی گفته بود بازیکنان ایرانی تاکتیک پذیر نیستند. مهدی طارمی در واکنش به این حرف، توییت کرد مشکل تیم ملی جای دیگری است. هرچند به نظر می رسید منظور طارمی مشکلات ساختاری فوتبال ایران باشد اما  خیلی ها این توییت را واکنش مستقیم به اسکوچیچ دانستند و مدعی شدند منظور طارمی این بوده که دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی ایران کوچک است.

پیش از این نیز یک بار مهدی طارمی در گفتگو با تلویزیون بوشهر، کارلوس کی روش را بسیار حرفه ای تر از اسکوچیچ معرفی کرده بود. همان زمان هم شایعه شد اسکوچیچ قصد داشته این حرکت طارمی را با دعوت نکردن او به اردو تلافی کند اما گویا در آن مقطع اطرافیان دراگان او را از این کار منصرف کردند اما اسکوچیچ حالا در جایگاه یک مربی برنده قرار دارد و شاید روی تصمیم خود پافشاری کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فضای مجازی مهدی طارمی لیست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید قانون داشته باشد/لزوم قانونمندی پدیده‌های اجتماعی
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!