Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین سرمربی پرسپولیس بعد از تساوی تیمش مقابل گل گهر در نشست خبری گفت: در مجموع بازی خوبی از سوی دو تیم انجام شد. در نیمه اول با توجه به تغییرات نیمه خوبی پشت سر گذاشتیم. این تغییرات باعث شد کمی ناهماهنگ باشیم.

وی افزود: در زمان خیلی بدی گل خوردیم و این کار ما را سخت کرد. نیمه دوم خوب بازی کردیم و به بازی سرعت دادیم و فرصت های خوبی کسب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بازیکنان ما برای اینکه جبران کنند خیلی زحمت کشیدند، می شد برنده باشیم ولی این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییرات در ترکیب امروز تیمش گفت: در بازی قبلی هم گفتم، وقتی بازی ها زیاد است فرصت زیاد است بازیکنان با هم هماهنگ شوند ولی در این 2 سال در هر پستی بازیکن از دست دادیم و یک تیم کامل از پرسپولیس رفت. این شرایط سخت است و جذب بازیکن و استخدام آنهایی که با باشگاهشان قرارداد دارند، دشوار است. بازیکنان جدید ما هم نیاز به اعتماد ما دارند و این پروسه زمانبر است تا تیم ساخته شود.

گل محمدی در خصوص اینکه هواداران تیمش نگران وضعیت این تیم در راه تکرار قهرمانی هستند گفت: یکسری مشکلات داریم که جای گفتن آنها اینجا نیست. همه اتفاقاتی که علیه تیم افتاده برای ما رخ داده است. فقط بحث جدایی بازیکنان نیست و مشکلات دیگری هم داریم. اینها مسائلی نیست که در این کنفرانس صحبت شود. باید صبورتر باشیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می شود قرار است بازیکنان تاجیکستانی به این تیم اضافه شوند گفت: با این 2 بازیکن صحبت هایی شده است. فردا آخرین روز نقل و انتقالات است، باید تا فردا صبر کنیم، هنوز چیزی صد در صد درست نشده است و باید منتظر بمانیم. باید دید وضعیت تیم چگونه پیش می رود. باید با گرفتن بازیکن نقاط ضعف را برطرف کنیم اما جذب بازیکنی که در شرایط بازی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد راحت نیست. ان شاالله رضایت هواداران را رفته رفته به دست می آوریم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که این تیم همیشه در ترکیب تیمش ثبات داشته و چرا امروز این تیم با تغییرات زیاد وارد زمین شد تاکید کرد:همه بازیکنان ما در یک سطح هستند. بازیکنی نداریم که خیلی با بقیه اختلاف فنی داشته باشد. باید از انرژی همه استفاده کنیم. همه بازیکنانم جانانه با تمام کمبودها تلاش می کنند. باز هم می گویم باید به آنها اعتماد کرد. 

کد خبر 636177 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس و آلومینیوم زیباترین بازی این دور از جام حذفی را در اراک برگزار کردند. دو تیم در پایان ۱۲۰ دقیقه به تساوی پرگل ۴-۴ رسیدند، ولی در ضربات پنالتی این شاگردان مجتبی حسینی بودند که مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند و راهی مرحله بعد شدند.

عارف حاجی عیدی بازیکن آلومینیوم که جزو خوب‌های تیمش در این بازی بود و یکی از پنالتی‌های تیمش را هم تبدیل به گل کرد، در پایان بازی و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس صحبت‌های جالبی را انجام داد. این بازیکن عنوان کرد پرسپولیس بهترین تیم آسیا و پرافتخارترین تیم ایران است. او همچنین برای پرسپولیس در ادامه لیگ آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد تا این تیم بتواند در لیگ قهرمان شود. حاجی‌عیدی در پاسخ به سوال خبرنگار که پرسیده بود، او آیا طرفدار پرسپولیس است هم گفت: من درحال حاضر بازیکن آلومینیوم هستم و با این تیم قرارداد دارم.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است