Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی پس از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: بازی خوبی از هر دو تیم انجام شد. نیمه اول با توجه به تغییراتی که داشتیم نیمه خوبی بود. این تغییرات باعث شد کمی ناهماهنگ باشیم اما هر زمان در زمین حریف پاس دادیم به موقعیت رسیدیم و در ضربات ایستگاهی خطرناک بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: زمان خیلی بدی در نیمه اول گل خوردیم. این کار ما را سخت کرد. نیمه دوم خوب بازی کردیم و به بازی سرعت دادیم و فرصت‌های خوبی کسب کردیم. وقتی پاس می‌دادیم کارمان شکل گرفت و در عمق و کناره‌ها برتر بودیم. در مجموع می‌توانستیم بازی را ببریم اما وقت بدی گل خوردیم.

یحیی درباره نقاط قوت حریف سیرجانی تاکید کرد: گل گهر در ضربات ایستگاهی خیلی قوی بود و نباید این همه به حریف ضربات آزاد می‌دادیم. بازیکنان ما برای اینکه جبران کنند خیلی زحمت کشیدند، می‌توانستیم برنده شویم اما نشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تغییراتی که امروز در ترکیب تیمش ایجاد کرد، گفت: بازی قبلی هم گفتم، وقتی بازی‌ها زیاد است فرصت زیاد است بازیکنان با هم هماهنگ شوند ولی در این ۲ سال در هر پست بازیکن از دست دادیم. یک تیم کامل از پرسپولیس رفت. این شرایط سخت است و جذب بازیکن و استخدام آنهایی که با باشگاهشان قرارداد دارند، دشوار است.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید ما هم نیاز به اعتماد ما دارند و این پروسه زمان‌بر است تا تیم ساخته شود. این مشکل را در ۲ سال اخیر بارها برخورد کردیم و بازیکنان خوبمان جدا شدند ولی این بازیکنان هم در حد و توان زحمت می کشند. باید به آنها اعتماد کرد و فضا را برای آرامش آنها فراهم کرد.

گل محمدی درباره نگرانی هواداران از عملکرد تیم و احتمال از دست دادن پنج قهرمانی متوالی گفت: یکسری مشکلات داریم که جای گفتن آنها نیست. همه اتفاقاتی که علیه تیم افتاده برای ما رخ داده است. فقط بحث جدایی بازیکنان نیست و مشکلات دیگری هم داریم. اینها مسائلی نیست که در این کنفرانس صحبت شود. باید صبورتر باشیم و نقاط ضعفمان را برطرف کنیم.

سرمربی سرخپوشان درباره احتمال جذب دو بازیکن تاجیکستانی یادآور شد: با این ۲ بازیکن صحبت‌هایی شده است. فردا آخرین روز نقل و انتقالات است، باید تا فردا صبر کنیم، هنوز چیزی صد در صد درست نشده است و باید منتظر بمانیم. باید دید وضعیت تیم چگونه پیش می‌رود. باید با گرفتن بازیکن نقاط ضعف را برطرف کنیم اما جذب بازیکنی که در شرایط بازی باشد و کیفیت خوبی داشته باشد راحت نیست. امیدوارم رضایت هواداران را رفته رفته به دست می‌آوریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تصمیم به تغییر در ثبات همیشگی بازیکنان حاضر در ترکیب تصریح کرد: همه بازیکنان پرسپولیس در یک سطح هستند. بازیکنی نداریم که خیلی با بقیه اختلاف فنی داشته باشد. باید از انرژی همه استفاده کنیم. باز هم می گویم باید به آنها اعتماد کرد. این تغییرات نسبت به بازی قبل وجود داشت ولی چون با سیستم جدید کم تمرین کرده بودیم ولی انصافا در نیمه اول خوب بازی کردیم. باز هم در نیمه دوم تغییرات داشتیم و ۵ تعویض کردیم، هر بازیکنی وارد زمین می‌شود با جان مایه می‌گذارد که نیاز است به آنها اعتماد کنیم.

کد خبر 5345393

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران لیگ برتر والیبال والیبال کاراته مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد هندبال لیگ برتر بسکتبال لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید

به گزارش ورزش سه، اونای امری، سرمربی استون ویلا از تیمش خواست تا در هفته های پایانی لیگ برتر انگلیس تلاش بیشتری داشته باشند، زیرا دو شکست متوالی می‌تواند بر شانس اروپایی این تیم در فصل جاری و فصل آینده تأثیر بگذارد.

استون ویلا پنجشنبه گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا در خانه با نتیجه 4-2 مغلوب المپیاکوس شد و شکست روز یکشنبه برابر برایتون برنامه‌هایشان را برای افزایش فاصله با تاتنهام، تیم پنجم جدول خراب کرد. با باخت تاتنهام برابر لیورپول، استون ویلا صرف پیروزی برابر برایتون می‌توانست صعودش به لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کند اما اکنون با توجه به اینکه تاتنهام یک بازی عقب مانده برابر منچسترسیتی شرایط تغییر کرده است.

امری درباره این ۲ شکست گفت: ما باید بعد از یک هفته سخت استراحت کنیم. اکنون مهم این است که استراحت کنیم، ریکاوری کنیم و انرژی دوباره به دست آوریم. ابتدا به آتن و سپس خانه برگردیم تا از فوتبال بازی کردنمان لذت ببریم. رقابت خوبی داشتیم اما تلاشمان برای کسب امتیاز کافی نبود. 

وی در اشاره به حضور اولسن ملی پوش تیم ملی سوئد به جای امیلیانو مارتینز مصدوم، توضیح داد: او در بازی امروز برای ما یک پنالتی گرفت و عالی بود. جایگزینی مارتینز، بهترین دروازه‌بان جهان، آسان نیست، اما او همیشه آماده بازی کردن بود. او همیشه مثبت است، احترام می‌گذارد، سخت تمرین می‌کند و همیشه آماده کمک به تیم است.

امری در پایان اظهارات خود را اینگونه بیان کرد: پس از گل، سعی کردیم به تساوی برسیم، اما اکنون سعی می‌کنیم برتری خود را در جدول رده بندی حفظ کنیم و به هدف شگفت انگیز خود یعنی صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده برسیم.

دیگر خبرها

  • لیگ یک / تساوی عجیب در سرمای تبریز
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • نساجی نیمه اول شجاعت لازم را برای شکست پرسپولیس نداشت
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!