Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان از ساعت ۱۳ امروز شنبه در شهر بلگراد صربستان برگزار شد.

در پایان مسابقات امروز (شنبه) محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۴ کیلوگرم و سجاد غلامی در وزن ۸۶ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم و سیدمهدی هاشمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم راهی دیدار رده‌بندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج کشتی‌گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم مجید داستان در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ دانیل پوچینو از ایتالیا را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل  نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه ۷ بر ۶ شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر در مرحله نیمه‌نهایی، داستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمدصادق فیروزپور در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر سیمومن ووجتکوفسکی از لهستان را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ پراوین مالیک از هند را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

او در این مرحله با نتیجه ۱۴ بر ۶ از سد سیمون مارچل از اتریش گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به هرایار علی خانیان دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال اروپا از ارمنستان را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. او در این دیدار به مصاف چرمن والیف دارنده مدال نقره زیر ۲۳ سال جهان از روسیه می‌رود.

در وزن ۸۶ کیلوگرم سجاد غلامی در دور اول با توجه به حاضر نشدن ابوبکر آباکاروف دارنده مدال برنز جهان از جمهوری آذربایجان به پیروزی رسید. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ از سد امره جیفتجی از ترکیه گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

غلامی در این مرحله با نتیجه ۵ بر صفر، مهر مارکوسیان از ارمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله  ایوارس سامسونوکس از لتونی را با نتیجه ۹ بر صفر از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. حریف غلامی در دیدار پایانی موخامد علی‌اف از اوکراین است.

در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرحسین فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۱۱ بر صفر کولیو دمیتروف از بلغارستان را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر بکزات اورکیمبای از قزاقستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

فیروزپور در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ مغلوب عثمان نورماگومدوف دارنده مدال برنز مسابقات جهانی نروژ از جمهوری آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار به مصاف برنده کشتی‌ میان آندریان گروسل از مولداوی و یوهانس مایر از آلمان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سیدمهدی هاشمی در دور نخست با نتیجه ۲ بر صفر سامهان جابرایلوف از مولداوی را مغلوب کرد (حریفش مصدوم شد). وی در دور دوم مقابل آنیل کلیجسالیان قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از ترکیه با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

او در این مرحله با نتیجه ۵ بر ۳ از سد یاروسلاو اسلاویکوفسکی از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. هاشمی در این مرحله با نتیجه ۴ بر صفر و با ضربه فنی مغلوب عظمت خوسونوف از یونان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. حریف هاشمی در دیدار فینال برنده دیدار بک دولت اوسربای از قزاقستان و موهیت از هند است.

رقابت‌های رده‌بندی و فینال اوزان فوق فردا شب برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیدمهدی هاشمی بلغارستان بلاروس بلاروس بلغارستان تیم ملی کشتی فرنگی سیدمهدی هاشمی مرحله با نتیجه مرحله یک چهارم نهایی مرحله نیمه نهایی راهی مرحله دیدار فینال دارنده مدال دور دوم زیر ۲۳ سال راه یافت نهایی شد رده بندی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در شرایطی از ساعت 21.15 چهارشنبه در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که بازی نخست را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ واگذار کرده و کار سختی برای جبران در این دیدار خانگی دارد.

شهرداری که یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به شمار می‌رود، برای حفظ امیدهای خود و کشیدن کار به دیدار سوم، چاره‌ای جز برتری در تهران ندارد. شهرداری در دوره قبلی برابر همین تیم الریاضی صف‌آرایی کرد، اما در نهایت نماینده لبنان عنوان قهرمانی را به دست آورد تل نشان دهد از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. حالا گرگانی‌ها امیدوارند تیمشان با هدایت مصطفی هاشمی بتواند این افتخار را کسب کند.

شهرداری گرگان بعد از دو بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام، راهی بیروت شد تا در برابر الریاضی صف‌آرایی کند. تیمی که با وجود دو مصدوم و خستگی بازیکنانش به نوعی از پیش بازنده بود.

شهرداری در نخستین بازی، کوارترهای اول تا چهارم را با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد، حالا هاشمی و شاگردانش در دیداری خانگی و کیلومترها دورتر از جایی که باید باشند(یعنی گرگان) خود را آماده جدال با الریاضی می‌کنند.

نماینده لبنان از ملی‌پوشان این کشور تشکیل شده و چند بازیکن با کیفیت خارجی را هم در ترکیب دارد.این مسابقات به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و برتری شهرداری گرگان در این دیدار به معنای ادامه حضور آنها در مسابقه است. اگر شهرداری برنده شود، بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ در بیروت برگزار خواهد شد.

در تیم شهرداری ارسلان کاظمی، سینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، خشایار علی‌اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، سالار، ویل چری، محمد یوسفوند و امیرحسین آذری با هدایت مصطفی هاشمی و در تیم الریاضی جورج دعبول، تان میکر، امیر سعود، مروان زیاد، کریم زینون، سامر خطاب، علم الدین کیکانوویچ، علی منصور، محمد تبارا، وائل عرکجی، هایک گیوکچیان، مانی هریس و جاناتان سیمونز با هدایت احمد الفران حضور دارند.

قضاوت این دیدار را داورانی از کشورهای عراق، سوریه و اردن برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • الهلال با شکست الاتحاد راهی فینال جام حذفی عربستان شد
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان