Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوسمین یکی از مهم ترین بازیکنان ناپولی در هفته های ابتدایی فصل 2021/22 سری آ بوده است.

لوچانو اسپالتی بار دیگر به تمجید از ویکتور اوسیمن پرداخت و او را با مارکو فان باستن و ژرژ وه آ مقایسه کرد.

به نقل از فوتبال ایتالیا؛ اسپالتی گفت:

همه از ما انتظار دارند به کار خود در همین سطح ادامه بدهیم. هدف ما حفظ صدر جدول است اما هیچ تضمینی در مورد تداوم پیروزی ها نمی توانم بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید ثبات خود را حفظ کنیم و به نظرم ترکیب ناپولی همچنان فضای کافی برای پیشرفت دارد. می خواهیم در همه بازی ها به پیروزی برسیم و در هر دیداری که برنده نشویم، یک شانس مهم را از دست می دهیم. می خواهیم به حداکثر پیروزی ممکن برسیم. در نهایت خواهیم دید که تیمی قوی تر از ما وجود دارد یا خیر.

ویکتور اوسیمن شبیه ژرژ وه آ است. شاید تکنیک وه آ را نداشته باشد اما همان کیفیت را ارائه می دهد. اوسیمن همچنین من را به یاد مارکو فان باستن می اندازد. او هنوز در سطح این دو بازیکن نیست اما جوان است و می تواند به سطح آنها برسد.

هو شدن از سوی هواداران رم در ورزشگاه المپیکو؟ وجدان من راحت است. کسی که هزینه بلیط را می پردازد، حق هو کردن دارد. با این حال من هرگز به پسرم اجازه نمی دهم برای توهین به یک انسان بزرگسال در سن من به ورزشگاه برود. کمی ناراحت هستم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم وکیل جدید، سردار آزمون را به لیگ فرانسه می برد / گزارش رسانه روس ادعای استقلالی ها: جایگیری اشتباه کمک داور، گل ارسلان مطهری را سوزاند / فیلم گل قیچی برگردان تماشایی در لیگ اسلوونی / فیلم ادعای جنجالی سایت پرتغالی: لیونل مسی برای هفتمین بار فاتح توپ طلا شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد

مرتضی صبوری ،کارشناس اداره کل هواشناسی استان قم گفت: روز سه شنبه و چهارشنبه شاهد وزش نسبتا شدید و در پاره‌ای از نقاط گرد و خاک خواهیم بود.

وی افزود: گرد و خاک بیشتر در مناطق شرقی استان خواهد بود و پیش بینی می‌کنیم سرعت وزش باد به ۵۰ کیلومتر در ساعت برسد.

صبوری در خصوص دمای هوا گفت: حداکثر دمای هوای امروز و فردا ۳۳ درجه و روز چهارشنبه ۳۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان با اشاره به ورود سامانه بارشی از اواخر هفته گفت: از اواخر وقت پنج شنبه شاهد بارش باران در ارتفاعات خواهیم بود  و در روز جمعه بارش‌ها به همراه رگبار و رعد و برق همه مناطق استان را فرا می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رگبار و رعد و برق قم را در برمی‌گیرد
  • تازه‌ترین شواهد از وجود سیاره X در لبه تاریک منظومه شمسی
  • گل ویکتور اوسیمن به رم از روی نقطه پنالتی (ناپولی 2-1 آاس رم)
  • رشته‌ها و سطوح برگزاری المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • رشته‌ها و سطوح المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی اعلام شد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا