Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در صفحه توئیتر خود نوشت: تنها راه حل وضعیت برجام، از سرگیری مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در صفحه توئیتر خود نوشت: تنها راه حل وضعیت برجام، از سرگیری مذاکرات وین برای احیای توافق هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واشنگتن نه تنها فشار حداکثری [بر ایران ] اعمال کرده است بلکه تحریم‌های بیشتری را وضع می‌کند.

اولیانوف گفت: فقط یک راه برای ازبین بردن این چرخه باطل وجود دارد که آن هم مذاکرات وین است که باید بازگشت آمریکا و ایران به پایبندی کامل را تامین کند. 

این دیپلمات روس همچنین نوشت: من اطمینان دارم که هیچ یک از شرکت کنندگان مذاکرات وین اقدامی که مذاکرات در مورد برجام را ناکام بگذارد انجام نخواهند داد.

هدف واشنگتن از احیای مذاکرات برجام از زبان سخنگوی وزارت خارجه آمریکااختصاصی|زمان اولین دور مذاکرات احیای برجام در دولت رئیسی مشخص شدچین: آمریکا مقصر وضعیت کنونی برجام استبرجام برای ایران چک برگشت خورده‌ است/غربی‌ها به تعهدات خود عمل کنندرایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و چین درباره مذاکرات آتی وین/ آمریکا اشتباه خود را با رفع تحریم‌ها جبران کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 5 کانال دوازده اسرائیل گزارشی از مذاکرات برای تبادل اسرا میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها منتشر کرد. آن گونه که در این گزارش گفته می‌شود، بعد از حمله ایران به اسرائیل، حماس اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و راحت‌تر در مذاکرات نه می‌گوید. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • بعد از حمله ایران حماس راحت‌تر نه می‌گوید!
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • از سرگیری عمره‌ دانشجویی از هفته جاری/ دور جدید اعزام به عمره از ابتدای ماه صفر
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!