Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی بیست و هفت بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد.

به گزارش تابناک ورزشی، طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترتیب در روز‌های ۲۰ و ۲۵ آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود و فهرست نفرات مد نظر اسکوچیچ به این شرح اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد اسکوچیچ بعد از اختلاف اخیر با مهدی طارمی و پاسخ این مهاجم کلیدی تیم ملی ایران به سرمربی کروات، نام او را از فهرست دو بازی پیش رو خط زده است! اسکو ، بازیکنان ایرانی را در تاکتیک پذیری ضعیف خوانده بود و طارمی با طعنه پاسخ او را داد. طارمی توییت کرده بود: «باید عرض کنم که بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و جنگندگی و. … از لحاظ دانش فوتبال و تاکتیک خیلی درک بالایی دارند، ولی متاسفانه مشکلات جایی دیگر است. زنده باد ایران».

در لیست جدید تیم ملی سروش رفیعی هافبک آماده سپاهان به تیم ملی برگشته و یاسین سلمانی کاپیتان تیم ملی امید نیز در لیست نفرات دعوت شده قرار دارد. همچنین الهیار صیادمنش مهاجم گلزن زوریا نیز بعد از گلهای اخیر توسط کادرفنی تیم ملی دیده شده است. 

دو بازی پیش روی ایران می تواند با کسب پیروزی ، حکم صعود زودرس تیم ملی به جام جهانی را امضا کند اما نبودن طارمی که وزنه سنگینی در تیم ملی مخسوب می شود، این نتایج را به خطر انداخته است. ناگفته پیداست که دراگان دست به قمار و ریسک بزرگی زده است چراکه در صورت عدم نتیجه گیری مناسب در این دو بازی حتی می تواند صندلی خود را از دست بدهد.

اسکوچیچ که اخیر در لیست برترین مربیان سال فیفا قرار گرفته است، با این تصمیم می خواهد جدیت و دیسیپلین خود را نشان دهد اما این لجبازی بدموقع شاید برای فوتبال ایران گران تمام شود. طارمی نیز امروز به عنوان بازیکن ماه فوتبال پرتغال برگزیده شده و در اوج آمادگی قرار دارد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از سوی دراگان اسکوچیچ به شرح زیر اعلام شد:
علیرضا بیرانوند
امیر عابدزاده
پیام نیازمند


شجاع خلیل‌زاده
حسین کنعانی‌زادگان
سیدمجید حسینی
سیاوش یزدانی
میلاد محمدی
امید نورافکن
صادق محرمی
صالح حردانی
احسان حاج صفی


سعید عزت‌الهی
احمد نورالهی
وحید امیری
میلاد سرلک‌
سامان قدوس
سروش رفیعی
یاسین سلمانی


علی قلی‌زاده
علیرضا جهانبخش
مهدی ترابی
مهدی قایدی
سردار آزمون
کریم انصاریفرد
کاوه رضایی
الهیار صیادمنش

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین مهدی طارمی اسکوچیچ تیم ملی فوتبال مقدماتی جام جهانی ربیع الاول طرح جهش تولید مسکن دزدی دریایی نفت ایران مهاباد مذاکرات وین تیم ملی دو بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند

به گزارش ورزش سه محمدمهدی احمدی مدافع چپ و میلاد سورگی وینگر جوان  پرسپولیس که در نیم فصل دوم خیلی کم حتی شانس نیمکت نشینی پیدا کرده اند همراه تیم خود به اراک رفتند.

امروز پرسپولیس برای بازی حام حذفی مقابل آلومینیوم با دو دستگاه اتوبوس به اراک رفت که از تصاویر کاروان سرخ ها مشخص شده احمدی و سورگی هم در لیست بازی فردای تیم خود حضور دارند.

در این سفر امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت تیم خود را همراهی نمی کنند تا امیرضا رفیعی و مهرشاد اسدی  دو دروازه بان سرخ ها برا بازی در اراک باشند.

پرسپولیس معمولا یک یا دو بازیکن بیشتر نیز در سفرهای شهرستان همراه خود می برد و احتمال این وجود دارد که سورگی یا احمدی در لحظات پایانی و ساعاتی مانده به شروع مسابقه از لیست تیم خود خط بخورند.

پرسپولیس در این مسابقه وحدت حنانوف را بعد از چند هفته در اختیار خواهد  داشت و این مدافع تاجیکستانی به احتمال زیاد در لیست بیست نفره تیمش قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا