Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرجی بارخوان معتقد است که بارسلونا با بازیکنان کم سن و سال زیادی بازی می کند و این موضوع روی شرایط تیم تاثیرگذار است.

سرجی بارخوان، سرمربی موقت بارسلونا که در جریان تساوی 3-3 با سلتاویگو برای آخرین بار روی نیمکت تیم اصلی نشست، پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد اتفاقات این دیدار صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، سرجی بارخوان در این کنفرانس خبری گفت:

این یک بهانه نیست اما در هر بازی بازیکنان ما مصدوم می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شما سه دفعه شانس تعویض دارید و هر سه بار به دلیل مصدومیت است، باید سیستم تاکتیکی بازی تیمتان را تغییر دهید. این یک بهانه نیست اما درست است که روی عملکرد نهایی ما تاثیر می گذارد. در نیمه دوم ما خودمان را بیش از حد محبوس کردیم. آن هایی که در زمین مانده بودند، به خوبی نمی دانستند که چگونه جایگیری کنند. در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما این نتیجه باعث تاسف است. ما باید همان ذهنیت نیمه اول را حفظ کنیم. ما در نیمه اول بسیار شجاع بودیم و بالا بازی می کردیم. باید بررسی کنیم که چه اتفاقی در نیمه دوم افتاد و به دنبال راه حل باشیم.

آخرین بازی تو روی نیمکت تیم اصلی بود...

واضح است که همیشه یک طعم نهایی وجود دارد اما اساساً من به خاطر آن چه را که سعی کرده ام به بازیکنان منتقل کنم و بازیکنان آن ها را درک کرده اند، خوشحالم. در هر بازی شما باید به دنبال ترکیب و بازیکنان متفاوتی باشید چون بازیکنان مصدوم می شوند و کنترل این قضیه سخت است. وقتی تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و در بین آن ها رقابت وجود داشته باشد، قطعاً بیشتر می توانیم روی تیم حساب باز کنیم.

با دی یونگ موافقی که معتقد است در نیمه دوم شخصیتتان را از دست دادید؟

نه چون اگر به این تیم نگاه کنید، ما در حال بازی با بچه ها هستیم. بحث پیر و جوان نیست. وقتی می بینید که بازیکنان زیادی غایب هستند، انجام ارزیابی دشوار است. اگر همه حاضر باشند، تمرینات بهتر سپری می شود و همه خواهان بازی هستند. ما با نفراتی که در اختیار داریم پیش می رویم. علت تعداد بالای مصدومان؟ شرایط بسیار عجیب غریبی است. خوب می شود اگر تحلیل کنیم که چرا چنین اتفاقی می افتد. سرمربی جدید می آید و باید با تیمی کار کند که کمبودها و مصدومان زیادی دارد.

کوتینیو مخالف حضور در بازی بود و قبول نکرد بازی کند؟

من به چنین چیزی باور ندارم. من به اتفاقات خارج از زمین بازی کاری ندارم و فقط به اتفاقات درون زمین توجه می کنم. در ده روز، من سعی کردم کاری کنم که همه در کنار من حسی متفاوت داشته باشند و واضح است که کسانی که بازی نمی کنند، چنین چیزی را نداشته اند. من تصمیماتی گرفته ام و کوتینیو بازی نکرد.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم مسعود شجاعی: آن از فدراسیون و خوبان عالم، این هم از لیگ و داوری اعلام لیست تیم ملی برای بازی با لبنان و سوریه؛ خبری از طارمی نیست! گل زیبای یاگو آسپاس به بارسلونا در دقیقه 96 (سلتاویگو 3-3 بارسلونا) روی کین: فرد و مک تومینای در حد منچستریونایتد نیستند؛ منچسترسیتی از هر نظر بهتر بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرجی بارخوان نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که عملا دیگر شانسی برای قهرمانی بوندسلیگا ندارد و رقابت را به لورکوزن باخت، امروز در آلیانز آرنا میزبان فرانکفورت است. بازی انتقامی برای مونیخی‌ها هرچند یک چشمشان به بازی سه شنبه برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

برای این بازی موسیالا از فهرست بایرن خط خورد و قطعا به میدان نمی‌رود. طبعا در آستانه بازی با رئال این خبری نگران کننده برای هواداران بایرن است. موسیالا از ناحیه ساق پا مصدوم است.

توماس توخل در این رابطه گفت: «جمال نمی‌تواند بازی کند. او واقعاً می‌خواست بازی کند و ما هم واقعاً می‌خواستیم او بازی کند. او دو روز بدون درد را سپری کرد و دیروز دوباره حس کرد که مشکلش برگشته است. این یک فشار از ناحیه تاندون است که واقعاً مانع او می‌شود. جمال باید دیروز تمرین را متوقف می‌کرد و حالا ما همه چیزمان را می‌گذاریم تا به بازی با رئال برسد. ببینیم چه می‌شود.»

دیگر خبرها

  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس