Web Analytics Made Easy - Statcounter

قتل چوپان جوان در مرز ترکمنستان رقم خورد. در پرونده قتل چوپان جوان که اهل مشهد است توسط 3 مرزبان ترکمنستان صورت گرفت. بازپرس ویژه قتل تهران برای رسیدگی به پرونده قتل چوپان مشهدی دستور تحقیقات را صادر کرد و ماموران پلیس اینترپل برای تحقیق در پرونده قتل چوپان جوان وارد عمل شدند. قتل چوپان جوان در سال 99 صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، اردیبهشت ماه سال 99 جوان چوپانی که اهل شهر مشهد بود گوسفندانش را به چراگاه برده بود و در زمان بازگشت مسیر چراگاه را گم کرد و در از مرز ترکمنستان عبور کرد و این در حالی بود که 3 مرزبان کشور ترکمنستان به او حمله می کنند و چوپان 31 ساله را به باد کتک می گیرند.

چوپان جوان که به شدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل می شود اما به خاطر شدت ضربات وارد شده به کام مرگ فرو می رود و بعد از چند روز جسد چوپان جوان به خانواده اش تحویل داده شد.

قتل چوپان جوان در مرز ترکمنستان

خانواده چوپان جوان با حضور در دادسرای مشهد در خصوص قتل چوپان جوان اعلام شکایت کردند و پرونده با توجه به اینکه قتل در خارج کشور رقم خورده است برای رسیدگی به دادسرای امورجنایی تهران ارجاع شد.

بدین ترتیب بازپرس غلامی دستور تحقیقات ابتدایی را صادر کرد و مشخص شد چوپان جوان که متاهل و فرزند دارد، گوسفندانش را به چراگاه برده که در زمان چرا گوسفندان مسیر را گم کرده و وارد مرز کشور ترکمنستان می شود و 3 مرزبان به وی حمله کرده و او را به باد کتک می گیرند که پس از انتقال چوپان جوان به بیمارستان وی به کام مرگ فرو می رود.

بنا بر این گزارش، بازپرس غلامی از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران دستور دستور تحقیقات تکمیلی را در این پرونده برای ماموران پلیس بین الملل صادر کرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قتل چوپان قتل چوپان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد داماد عجیب ترین قیمت دلار ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا علی دایی حافظ قتل چوپان جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند