Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@17:05:56 GMT

هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۰۵۴۲

هیات رییسه شورای شهرستان کرمانشاه مشخص شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ️فضل الله رنجبر شامگاه امروز در نشست انتخابات هیأت رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه که در محل فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: در قانون شوراها جایگاه ویژه‌ای برای شورای اسلامی شهرستان‌ها مشخص شده به نحوی که این شوراها عضو کمیته برنامه‌ریزی در توزیع بودجه و اعتبار هر شهرستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

️وی افزود: همچنین با انتخاب نمایندگانی از این شوراها در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی این شوراها نقش مهمی در حل اختلاف شوراهای ذیربط دارند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: شورای شهرستان‌ها به عنوان یک شورای فرا دست می‌توانند با ارائه طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی به مسئولین ذیربط نقش مهمی در توسعه و عمران و آبادانی هر شهرستان داشته باشند.

رنجبر تاکید کرد: جلب مشارکت اقشار مختلف در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در هر روستا، شهر و شهرستان و حتی استان از دیگر وظایف مهمی است که بر عهده اعضای شورای شهرستان‌ها قرار دارد.

️رنجبر با تاکید بر خودداری اعضای شورای شهرستان‌ها از فرصت سوزی، گفت: اعضا باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند و اگر همفکری و وحدت در این شوراها حاکم باشد می‌توانند نقش مهمی در برنامه‌های توسعه‌ای هر شهرستان داشته باشند.

در ادامه این جلسه پس از ادای سوگند و تشکیل هیأت رئیسه سنی، رأی گیری برای انتخاب هیأت رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه آغاز شد که در نهایت با رأی ۹ عضو این شورا جهانشاه امیری به عنوان رئیس شورای شهرستان کرمانشاه انتخاب شد.

همچنین اعضای این شورا، با ۹ رأی مهرداد سنجابی را به عنوان نایب رئیس و یوسف عبدلی و رضا ملکی به عنوان ۲ منشی و سالار احمدزاده به عنوان سخنگوی هیأت رئیسه شورای شهرستان کرمانشاه این شورا انتخاب کردند.

در این جلسه همچنین با رأی اعضا اسد همافر و رضا ملکی به عنوان دو عضو شورای شهرستان کرمانشاه در هیأت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات شوراهای اسلامی انتخاب شدند.

با ۱۰ رأی عضو این شورا کامران ملکی نیز به عنوان نماینده این شورا در شورای اسلامی استان کرمانشاه انتخاب شد.

کد خبر 5345426

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه شورای شهر تهران فرمانداری کرمانشاه فضل الله رنجبر یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان کرمانشاه بارش باران استکبار ستیزی لیگ برتر فوتبال ایران راهپيمايي 13 آبان شورای شهرستان کرمانشاه هیأت رئیسه شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی شوراها با تبریک این روز اظهار کرد: وظایف شوراها در قانون کاملاً روشن است لذا اعضای شورا منتخب مردم در پارلمان محلی بوده و مردم به آنان اعتماد کردند تا اهداف قانون اساسی را اجرایی کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۱۸۰۰ دهیاری، بیش از ۲۰۲۰ روستا و ۵۶ شهر در گیلان با داشتن شورا فعالیت می‌کنند، افزود: انتقال مطالبات مردم به مسئولین اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و باعث رونق و آبادانی می‌شود.

وی با اشاره به و تعامل و وحدت شورای اسلامی با شهرداری رشت ادامه داد: در ۶ دوره اخیر شورای شهر رشت، این دوره شورا نشان داد که پای کار و تعهدی که به مردم داده ایستاد و همین امر سبب شده که شهردار با انگیزه پروژه‌های بزرگی را اجرایی کند و نشان دهنده همدلی و تعامل شورا و شهرداری است.

عباسی با بیان اینکه شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند، ادامه داد: شوراها نماینده دولت در شهر یا روستا است چرا که مدیریت را در شهر و روستا پارلمان محلی انجام می‌دهد، انتقال مطالبات مردم به مسؤولان اجرایی در رفع مشکلات اثرگذار است و سبب رونق و آبادانی می‌شود.

استاندار گیلان عملیات وعده صادق را حرکت بازدارنده دانست و تصریح کرد: با اجرای این عملیات قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی ایران در دنیا به اثبات رسید و این حکایت از به ثمر نشستن خون شهدای ما دارد.

وی با بیان اینکه اگر به عنوان استاندار خیلی مورد هجمه قرار می‌گیرم به این دلیل است کار می‌کنیم و این مطابق میل جریان غیر همسو نیست، تأکید کرد: کار و تلاش کنید و فقط هدفتان خدمت صادقانه به مردم باشد؛ تاکنون در هر حوزه‌ای قول دادیم، صادق الوعد بودیم رفع چالش‌های بخش کشاورزی، تعهد اشتغالزایی و کاهش بیکاری، آغاز سرمایه گذاری بیش از ۱۰۰ همت در بخش اقتصادی، ایجاد زنجیره ارزش در تولیدات از جمله اقداماتی انجام گرفته است.

استاندار گیلان بیان کرد: از شما انتظار دارم در بحث پسماند و تفکیک از مبدا جدی‌تر ورود کنید، از شهرداران و دهیاران موفق در این بخش قدردانی می‌کنیم. پهنه پسماند سراوان به اندازه ۴۰ سال کار دارد و متأسفانه تا پیش از این به علت عدم ثبات مدیریت شهری ساماندهی آن پیشرفتی نداشت اما ساماندهی پهنه سراوان به ۸۵ درصد رسیده است، اکنون ساماندهی شیرآبه در سراوان مانده که بعد از تعیین پیمانکار آغاز می‌شود، کارها در حال انجام است پیگیر زباله سوز هم هستیم.

وی با بیان اینکه همه شهرها در بحث ساماندهی پسماند دست به کار شوند و معضل زباله را جدی بگیرند، ادامه داد: تصفیه خانه شهر صنعتی ۲۵ درصد پیشرفت دارد که ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار تاکنون تخصیص یافته است.

کد خبر 6095165

دیگر خبرها

  • شوراها حافظ منافع مردم و نظام هستند
  • بیش از ۳۰ ساختمان در آتش‌سوزی شفت سوختند
  • تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری
  • همایش روسای شورای‌های اسلامی استان اصفهان آغاز شد
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید