Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی رئوفی امشب اظهار کرد: در هرمزگان ۲۱ مورد ابتلا به آنفولانزا شناسایی شده است که متاسفانه یک نفر از مبتلایان فوت کرده است.

وی افزود:  آنفلوآنزا را در ماه‌های آینده چالش بهداشتی جدی برای هرمزگان است و این موضوع از سوی دانشگاه علوم پزشکی هشدار داده شده است.

همچنین حسین فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این باره عنوان کرد: سال گذشته موارد ابتلای بسیار کمی را به آنفلوآنزا داشتیم ولی متاسفانه امسال از مهرماه چند مورد ابتلا به آنفلوآنزا مشاهده شده که  اگر با رعایت موارد بهداشتی تعداد ابتلا به آن را کاهش ندهیم قطعاً تا چند ماه آینده باعث ایجاد چالش جدی برای هرمزگان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد با استفاده از ماسک مناسب و رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی می‌توان موارد ابتلا به آنفلوآنزا را نیز کاهش داد و مدیریت کرد.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: هرمزگان آنفولانزا حسین فرشیدی علوم پزشکی هرمزگان علی رئوفی معاون سیاسی و امنیتی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!

اسبقیان به اخبار تغییر نام باشگاه استقلال واکنش نشان داد

طرفداری | پس از معرفی پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید استقلال، امروز (دهم اردیبهشت) اخباری در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس در رسانه ها منتشر شد.

موضوع تغییر نام استقلال، واکنش شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی را در پی داشته است. او در یک گفتگوی تلویزیونی در این خصوص گفت:

این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند. چنین چیزی نیست.

تا کنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • تجهیز تمامی خودروهای داخلی به ردیاب
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • عامل خطر ابتلا به آلزایمر شناسایی شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • واکنش منفی وزارت ورزش نسبت به تغییر نام استقلال؛ این موارد باید رسما به ما اعلام شود!
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند