Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی شنبه شب در نشستی با شهردار جدید و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز افزود: باندبازی و محله‌گرایی مورد پذیرش شهروندان نیست و در شورا و شهرداری همه باید وقت خود را صرف کار و حل مشکلات شهروندان کنند.

وی ادامه داد: دخالت شورای اسلامی شهر در امور اجرایی شهرداری سمی مهلک است و از اعضای این نهاد مردمی انتظار می رود طبق مقررات بر نحوه عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند و در امور اجرایی دخالت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محی‌الدینی گفت: شهر مهریز ورودی زیبننده‌ای ندارد و در زمینه هویت فرهنگی این شهر خوب کار نشده و باید اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار بیش از گذشته در این زمینه تلاش داشته کنند.

علیرضا عرشیان شهردار مهریز نیز  با تاکید بر عزم مجموعه شهرداری برای خدمت‌رسانی به شهروندان، تلاش برای تحقق اهداف توسعه و جلب رضایتمندی حداکثری مردم را منشور خدمت خود بیان کرد.

سید محمدامین بیدکی رییس شورای اسلامی شهر مهریز نیز گفت: تلاش اعضای این شورا این است که خلاءهای فرهنگی و دغدغه‌های مردم شهر را برطرف کنند.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها مهریز شورای شهر طرح های عمرانی یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر طرح های عمرانی مهریز شورای شهر طرح های عمرانی یزد شورای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جلسه امروز شورای شهر تهران مروز در جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در سخنانی به ممانعت از حضور او در شهرداری منطقه 17 اشاره کرد و در ادامه مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران نسبت به صحبت‌های ارائه شده از سوی جعفر شربیانی انتقاد کرد و گفت: این صحبت‌ها شبیه به یک بیانیه سیاسی بود.

اقراریان: آقای زاکانی شهردار تهران در صحن شورا حضور و پاسخ بدهد

مهدی اقراریان عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران نیز در واکنش به صحبت‌های باقری گفت: اصلا باید آقای زاکانی شهردار تهران در صحن شورا حضور و پاسخ بدهد.

در ادامه مجید باقری پشت تریبون قرار گرفت و گفت: فکر نمی‌کنم که به خاطر اتفاق دیروز بیانیه سیاسی خوانده شود. شهرداران مناطق در ساختار سازمانی به انجام ماموریت‌های پرتعداد ملزم شده‌اند و در سال جاری نیز با توجه به بودجه مصوب شورای شهر تهران مشغله و وظایف زیادی برای آنها پیش‌بینی شده است. شهرداران مناطق رکن ارتباط با مردم در محلات و مناطق هستند و در کنار این موارد باید پاسخگوی شورا باشند و اتفاق روز گذشته در کلان یک لجبازی بوده است و بس!

باقری ادامه داد: در طی این مدت از عمر مدیریت شهری بارها و بارها اعضای شورای شهر تهران بازدیدهایی را از مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها داشته‌اند اما هیچ مشکلی وجود نداشته همانطور که گفته شد اتفاق روز گذشته یک لجبازی بوده است.

انتقاد امانی به سخنان باقری؛ بنده نیز دوبار به منطقه 17 رفتم و آقای سیفی شهردار منطقه حضور نداشت

در ادامه جلسه، ناصر امانی در انتقاد به صحبت‌های باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران گفت: بنده نیز دوبار به منطقه 17 رفتم و آقای سیفی شهردار منطقه حضور نداشته است.

مهدی اقراریان نیز پشت تریبون قرار گرفت و گفت: این موارد عنوان شده از سوی آقای باقری دروغ است. همانطور که گفته شد باید آقای زاکانی در صحن شورا حاضر و پاسخگو باشد.

بنا نیست هر زمانی که دوستان بخواهند در مناطق حضور پیدا کنند شهرداران نیز حضور داشته باشند

مجید باقری؛ معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران نیز در ادامه جلسه به صحبت‌های خود ادامه داد و گفت: زمان شلوغ‌کاری گذشته است و در واقع اینگونه بازدیدها از یک هفته قبل با شهرداران مناطق هماهنگی‌ها انجام می‌شود و همانطور که گفته شد در این مدت نیز مشکلی وجود نداشته است.

باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در ادامه گفت: در ارتباط با دیدار آقای شربیانی با مردم منطقه 17 در ساختمان شهرداری منطقه 17 شهردار منطقه خواهش کرد که زمان ملاقات را به روز دیگری موکول کنند اما این اتفاق نیفتاد و آقای شربیانی روز گذشته در منطقه 17 حضور پیدا کرد؛ بنای ما در شهرداری بر اساس قانون و احترام متقابل است و در این مدت نیز رفتار خارج از عرف و شنیعی با اعضای شورای شهر تهران نشده است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران با طرح این پرسش که چرا آقای شربیانی با حضور در شهرداری منطقه 17، رئیس اداره شهرسازی معزول شده را مجددا مشغول به کار می‌کند، گفت: شهردار منطقه 17 رئیس اداره شهرسازی خود را پیش از این عزل کرده بود اما آقای شربیانی در اقدامی مجددا این رئیس را مجددا مشغول به کار کرده است آیا این دخالت آشکار در کار اجرا نیست؟ روز گذشته تنها یک مورد استثنا بوده و قاعده کاری ما در شهرداری نبوده است و اینکه عنوان می‌شود شهرداری تهران نظارت‌گریز است به هیچ عنوان صحت ندارد.

وی ادامه داد: مناطق در راستای وظایف نظارتی شورا توجیه هستند، البته بنا نیست هر زمانی که دوستان بخواهند در مناطق حضور پیدا کنند شهرداران نیز حضور داشته باشند و نیاز به هماهنگی در این بخش وجود دارد چرا که آنها نیز بنا به وظایف و ماموریت‌ها باید به کارهای خود برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اقراریان: درباره ممانعت از حضور عضو شورای شهر در منطقه ۱۷ شهردار تهران پاسخ دهد
  • شهرداری قزوین به مطالبه شورا برای ساماندهی معابر شهری توجه کند
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • در نود و یکمین جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود