Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ،با انتشار فیلمی از وضعیت نامناسب کامیون‌ها در مرز سرو ارومیه و صفوف طولانی آن خبرنگار فارس از نماینده ارومیه موضوع را پیگیر شد.

وحید جلالزاده درباره فیلم منتشر شده از صفوف طولانی کامیون‌ها در مرز سرو اظهار داشت: با پیگیری انجام شده از گمرک مشخص شد ناهماهنگی دستگاه‌های متولی در گمرک سرو و اجبار کامیون داران برای توقف بی مورد در یک پارکینگ باعث ایجاد این صف‌های طولانی و ایجاد مشکل برای رانندگان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از این وضعیت گفت:علارغم وجود مشکلات با پیگیری‌های صورت‌ گرفته از امروز عبور کامیون‌ها شروع شده و از روزانه ۱۰۰دستگاه از فردا به تعداد کامیون ‌های عبوری اضافه خواهد شد و پیش بینی می‌شود طول دو روز آینده مشکل به صورت موقتی رفع شود.

جلالزاده ضمن تاکید بر لزوم رفع ریشه ای این ناهماهنگی افزود:هر ساله این ناهماهنگی ها باعث ایجاد این مشکلات می‌کند و لازم است تا با ایجاد یک چارچوب مدیریتی واحد از بروز دوباره چنین مشکلاتی در استانی که اقتصاد آن با مرز و گمرک گره خورده جلوگیری شود.

وی در پایان تاکید کرد:قطعا این مشکل را با وزارت اقتصاد در میان خواهم گذاشت تا در آینده شاهد ایجاد چنین صف‌های نباشیم.

انتهای پیام

 

منبع: فارس

کلیدواژه: صف کامیون ها مرز سرو مرز تمرچین مرز بازرگان ارومیه دریاچه ارومیه کامیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی گفت: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، امروز _چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست صمیمی با اساتید مدارس علمیه ارومیه ضمن تاکید بر تبیین شخصیت شهید مطهری اظهار کرد: آن چیزی که شهید مطهری را متمایز کرده بود، وظیفه‌شناسی و تواضع آن شهید والامقام بود و در هر زمینه‌ای احساس نیاز می‌کرد، وارد عمل می‌شد.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت و الگوبرداری از روش‌های شهید مطهری در همه زمینه‌ها اعم از جهاد تبیین، سایر عرصه‌های اعتقادی و مبنایی افزود: شهید مطهری بر اساس وظیفه عمل می‌کرد و از سویی با ورود به مسائل فلسفی شرح منظومه مرحوم سبزواری را به رشته تحریر درآورده بود، از سوی دیگر به تفسیر قرآن هم پرداخته است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: امروز باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند.

قریشی تصریح کرد: سخنرانی‌ها و خطابه‌های شهید مطهری از عمق وجود بود و این به معنای باور به گفته‌ها توسط ایشان است و اینکه فردی به گفته‌های خود اعتقاد و ایمان داشته باشد، این معنای ایمان واقعی است.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری امور و احساس وظیفه توسط علما و روحانیون در جامعه، خاطرنشان کرد: ایمان دینی جزو موضوعاتی است که باید به آن تقید داشته باشیم و همانند شهید مطهری و دیگر شهدای اندیشمند در جایگاه دفاع از دین و اسلام قدم برداریم.

کد خبر 749738

دیگر خبرها

  • در دیدار روسای گمرکات ایران و عراق چه گذشت؟
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • تردد کامیون‌ ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا به کندی انجام می شود
  • تردد کامیون‌ها از مرز آستارا کند شد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه