Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ از صبح امروز کارگران ایران‌خودرو تبریز، از ادامه کار دست کشیده و اعتصاب کرده‌اند که شرکت ایران خودرو در این‌باره توضیحاتی ارائه داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز،به نقل از روابط عمومی ایران خودرو تبریز؛ صبح امروز تصاویری از اعتراض کارگران شرکت ایران‌خودروی تبریز در فضای مجازی منتشر شد و در پی آن مدیرعامل این شرکت در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید حاجی‌زاد منصور اظهار داشت: درخواست کارکنان مبنی بر تسریع اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بوده و بنابر اعلام وزارت کار و طبق پیگیری‌های انجام شده بیش از 85 درصد این طرح پیشرفت داشته است.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودروی تبریز تاکید کرد: اصلا موضوعاتی همچون تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان این شرکت صحت نداشته و تمامی حقوق و مزایای قانونی کارکنان مطابق با قانون کار محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی از رسانه های محلی خواست قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم آن از مبادی ذی‌صلاح کسب اطلاع کرده تا به مشکلات صنعت خودرو دامن زده نشود.

حاجی‌زاد منصور همچنین از تولید روزانه 400 دستگاه خودروی سمند و سورن پلاس در این سایت خبرداد و گفت : از ابتدای سال‌جاری تاکنون 21 هزار دستگاه محصول سورن تولید و روانه‌ی بازار شده است.

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع مجلس: عموم مردم در طرح "ساماندهی واردات خودرو" می‌توانند واردکننده باشندیک نماینده مجلس: اصلاح قیمت سبب شکوفایی صنعت خودرو می شودبررسی طرح واردات خودرو با حضور فاطمی‌امین در مجلس

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: تا پایان سالجاری قرار است 32 هزار دستگاه سورن پلاس نیز در این سایت تولید شود.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودروی تبریز در پایان با شاره به اینکه تاکنون 70 درصد برنامه‌ی تولید سورن پلاس در این سایت محقق شده است، خاطرنشان کرد: با وجود بحران شیوع ویروس کرونا و تأثیر بر فعالیت این سایت، شرکت ایران خودرو تبریز توانست با تلاش و همت کارکنان بیش از 40 هزار خودروی سمند و سورن تولید کند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 55 درصدی داشته است.

انتهای پیام/111/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ایران خودرو آذربایجان شرقی ایران خودرو شرکت ایران خودروی تبریز شرکت ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی

پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، پس‌ از جنجال‌ها در خصوص تولید موبایل با برند نوکیا در ایران بدون مجوز از شرکت نوکیا، سازمان توسعه تجارت ایران در نامه‌ای به وزارت صمت خواستار توضیح این وزارت‌خانه در خصوص تولید نوکیای تقلبی شد.

ابتدای امسال معاون وزیر صمت اعلام کرده بود سازمان توسعه تجارت باید در خصوص استفاده از برند نوکیا و تایید نمایندگی نوکیا اظهارنظر کند.

به نظر می‌رسد در روزهای آینده این سازمان به دعوای تولید نوکیای تقلبی در ایران خاتمه دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • واکنش وزیر صمت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی در ایران
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان (فیلم)
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • تصاویر| شاسی‌بلند چینی بازار ایران به بریتانیا می‌رود / ورود چری به بازار خودروی اروپا