Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، مجتبی رئیسی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران از فعالیت سامانه بارشی تا اواخر امشب در منطقه جنوب کرمان خبر داد و بر احتمال وقوع تگرگ در جاده های منطقه جنوب کرمان تاکید کرد.  

وی بیشترین ناپایداری های جوی را در منطقه جنوب کرمان در مناطق کوهستانی و ارتفاعات بخش ساردوئیه و جبالبارز دانست و از فعالیت سه اکیپ راهداری با ۲۰ دستگاه راهداری سبک و سنگین و ۳۰ نفر نیروی راهداری در راهداراخانه های جبالبارز و ساردوئیه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این نیروها در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز، عملیات راهداری در محورها را انجام دهند.

وی به بارش برف طی شب گذشته (جمعه) در محور ساردوئیه اشاره کرد و از برف روبی و تیغ زنی ۴۳ کیلومتر از محورهای برفگیر اصلی بخش ساردوئیه جیرفت توسط عوامل راهداری خبر داد.

تردد در تمامی محورهای جنوب کرمان جریان دارد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان از تردد در تمام محورهای هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: با وجود بارش باران تمام محورهای ارتباطی این منطقه باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزود: رانندگان هنگام تردد در گردنه های برف گیر جنوب کرمان تجهیزات زمستانه خودروی را کنترل کنند تا دچار مشکل نشوند.

رئیسی از آماده باش بودن شبانه روزی مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جنوب کرمان خبر داد و گفت: رانندگان برای مدیریت مسیر تردد و اطلاعات جوی راه‌ها با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران جیرفت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بارش برف بارش باران جیرفت جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند

ایسنا/خوزستان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هم‌استانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی واردشده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم‌استانی‌ها از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز در صورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • صدور هشدار نارنجی در سمنان/ احتمال سیلاب نقطه‌ای در منطقه
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند