Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان (جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی)، امروز با برگزاری ۷ دیدار در شهر‌های میزبان پیگیری خواهد شد.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – لبنیات هراز آمل

تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان امروز در حالی به مصاف لبنیات هراز آمل خواهد رفت که برای تثبیت صدر نشینی محکوم به برد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان هفته گذشته به سختی با نتیجه ۳ بر ۲ از سد شهرداری ورامین عبور کرد و امروز برابر یکی از مدعیان لیگ کار بسیار سختی دارد. سپاهان در حال حاضر با ۴ پیروزی و بدون شکست صدر نشین لیگ است.

لبنیات هراز آمل هم که هفته گذشته بازی پر حاشیه‌ای با سایپا در تهران داشت پیروز از زمین خارج شد و مانند سپاهان بدون شکست باقی ماند. شاگردان بهروز عطایی امروز در اصفهان مقابل صدر نشین لیگ قرار خواهند گرفت. هراز آمل در بازی قبل ۳ بر ۲ از سد سایپا گذشت و در جایگاه سوم لیگ ایستاده است.

فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران

تیم والیبال پیکان تهران امروز در سیرجان مقابل مدافع عنوان قهرمانی صف آرایی خواهد کرد.تیم والیبال پیکان با پیروزی ۳ بر صفر برابر مس رفسنجان با ۲ برد و ۲ شکست و ۶ امتیاز در جایگاه ششم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد. خبر خوشی که میتوان هواداران این تیم را خوشحال کند بازگشت پوریا فیاضی به تمرینات پیکان است که احتمال دارد به صلاح دید کادر فنی تیم والیبال پیکان در بازی امروز به میدان برود.

در مقابل هم شاگردان سعید رضایی که مدافع عنوان قهرمانی هستند حضور دارند.آن ها در بازی قبلی خود ۳ بر یک مغلوب پاس گرگان شدند تا اولین شکست سیرجانی‌ها رقم بخورد. فولاد سیرجان کار بسیار سختی برابر پیکان دارد و برای جا نماندن از رقبای مدعی خود باید در بازی امروز پیروز زمین بازی را ترک کند. سیرجانی‌ها با ۳ برد و یک شکست در رده چهارم جدول قرار دارند.

شهرداری ارومیه – سایپای تهران

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته پنجم باید به مصاف سایپا تهران برود که فرصت خوبی است تا فاصله خود را نسبت به رقبای بالای جدول خود زیاد کند. شهرداری ارومیه در بازی هفته گذشته خود به سختی از سد شهداب یزد عبور کرد. شاگردان تندروان برابر سایپا کار راحتی نخواهند داشت چرا که سایپا در بازی‌های لیگ نشان داده است که می‌تواند برای هر تیمی خطر ساز باشد و نتیجه را به سود خود کند. شهرداری ارومیه با ۴ برد در رده دوم جدول در تغقیب سپاهان اصفهان است.

سایپایی‌ها هم که هفته گذشته بازی پر حاشیه‌ای رو پشت سر گذاشتن در این بازی به فکر پیروزی هستند تا جایگاه خود را در جدول ارتقا بخشند. تیم سایپا در بازی قبلی خود ۳ بر ۲ مغلوب تیم هراز آمل شد و با ۳ شکست و یک برد در رده نهم جدول ایستاده است.

برنامه کامل هفته چهارم دور رفت لیگ برتر والیبال مردان:

ساعت ۱۵ – سالن غدیر ارومیه / آذرباتری ارومیه – شهرداری ورامین ساعت ۱۶ – سالن سردار سلیمانی سیرجان/ فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران ساعت ۱۶ – سالن امام خمینی (ره) / پاس گرگان – هورسان رامسر ساعت ۱۶ – سالن ۹ دی رفسنجان/ مس رفسنجان – شهرداری گنبد ساعت ۱۶ – سالن زاگرس مریوان/ راه‌یاب ملل مریوان – شهداب یزد ساعت ۱۷ – سالن ۲۵ آبان اصفهان/ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – لبنیات هراز آمل ساعت ۱۸ – سالن غدیر ارومیه/ شهرداری ارومیه – سایپای تهران

بیشتر بخوانید 

کمیته انضباطی در انتظار اسفندیار / انصاری: حرکت اسفندیار غیر اخلاقی و غیر ورزشی بود

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال اخبار والیبال لبنیات هراز آمل شهرداری ارومیه تیم والیبال هفته گذشته ساعت ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!

سانز باید برای جارو نشدن بجنگد و لس آنجلس کلیپرز هم در صورت باخت، وضعیتش بسیار پیچیده خواهد شد.

طرفداری | از یکشنبه شب تا بامداد دوشنبه، ۴ بازی در جریان رقابت های فصل عادی برگزار می شود. این مطلب به منظور ایجاد محلی برای تبادل نظر کاربران ایجاد شده و پس از پایان بازی ها، آپدیت می شود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز - نیویورک نیکس (۱-۲ به سود نیکس) ساعت ۲۰:۳۰

 

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (۱-۲ به سود موریکس) ساعت ۲۳:۰۰

 

ایندیانا پیسرز - میلواکی باکس (۱-۲ به سود پیسرز) ساعت ۰۲:۳۰

 

فینیکس سانز - مینه سوتا تیمبروولوز (۰-۳ به سود سانز) ساعت ۰۵:۰۰

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی، سه امتیاز تا جشن قهرمانی
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها