Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروی هوایی چین بار دیگر در یک قدرت نمایی، چند فروند جنگنده خود را عازم منطقه پدافندی تایوان کرد.

به گزارش برنا، نیروی هوایی چین بار دیگر قدرت نمایی هوایی خود را به رخ تایوان کشید و اینبار ۱۶ فروند جنگنده و هواپیمای ضد زیر دریایی خود را منطقه پدافندی تایوان اعزام کرد.

وزارت دفاع تایوان شنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که ۱۶ فروند هواپیمای نظامی چین از جمله ۱۰ فروند جنگنده «جی-۱۶» و ۶ فروند جنگنده جی-۱۰ این کشور وارد منطقه پدافند هوایی تایوان در جنوب غربی این جزیره شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع تایوان از رهگیری و اعزام جنگنده‌های خود به منطقه برای تقابل با جنگنده‌های نیروی هوایی چین خبر داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چین تایوان تایوان چین فروند جنگنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تحویل جنگنده‌های سوخو 35 به ایران که سطح بازدارندگی و توان دفاعی ایران را به شدت ارتقاء می‌بخشد، موضوعی است که روس‌ها از آن به شکل علنی دفاع می‌کند. در همین زمینه دفاعیات کارشناس روس در شبکه سعودی الحدث را می‌بینید که تمام قد از تحویل این جنگنده‌های مدرن به ایران دفاع می‌کند و درباره مباحث مطرح شده درباره برنامه هسته‌ای ایران نیز می‌پرسد که چرا کسی درباره برنامه هسته‌ای اسرائیل، پاکستان و هند چیزی نمی‌گوید؟ این ویدیوی فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد