Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، ساعت هشت شب دوازدهم آبان ماه امسال ماموران پلیس در جریان کشف جسد حلق آویز شده ای در یک خانه واقع در خیابان پانزده متری محله افسریه قرار گرفتند. با اعلام این خبر ماموران پلیس و بازپرس پرونده در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

ماموران پلیس در صحنه حادثه با جسد پسر 19 ساله ای مواجه شدند که خودش را باطناب روی در سرویس بهداشتی حلق آویز کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی ها نشان داد پسر جوان زمان مرگش در خانه تنها بوده است. همچنین همسایه ها صدای درگیری نشنیده اند  و فرد مشکوکی را در ساختمان مشاهده نکردند.

 تحقیقات اداره پلیس از خانواده متوفی چند ساعتی ادامه داشت تا اینکه مشخص شد پسر جوان با دریافت پیامی به موبایل خود خبر ازدواج دختر مورد علاقه اش  با مرد غریبه ای را در سبزوار متوجه شده و خودکشی کرده است.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده جسد پسرجوان به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کشف جسد حادثه ازدواج جسد اخبار حوادث خودکشی عشق پسر شکست عشقی دهه هشتادی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت داماد بازار آزاد قیمت دلار علی دایی مهناز افشار در بیمارستان مهناز افشار بازیگر فال عروس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر از کشف جسد غرق شده جوان ۲۸ ساله اهل شهرستان پلدختر در رودخانه سیمره بخش ماژین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از پایگاه خبری پلیس، کرم حسنی اظهار کرد: پس از اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین، بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ۲۸ ساله، اهل شهرستان پلدختر است که در داخل رودخانه دچار حادثه و غرق شده است.

حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر داده شد، گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کنند و والدین نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 748839

دیگر خبرها

  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • اعتبار ندادن بانک‌ها برای وام ازدواج این بار دغدغه زوج‌های جوان شد
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران