Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان سنندج از دستگیری عامل تیراندازی به نوجوان ۱۵ ساله در هنگام واژگونی کامیون کشنده در محور سنندج-مریوان کمتر از ۲ ساعت خبر داد.

سرهنگ علیرضا مرادی، در تشریح جزئیات این خبر  اظهار کرد: ظهر امروز یک دستگاه کامیون کشنده در محور سنندج - مریوان روستای"دانیکش"  که حامل  بار مرغ بود؛  واژگون می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: افراد رهگذر با تجمع در اطراف کامیون  قصد جمع آوری بار کامیون را داشتند که در همین حین فردی ناشناس اقدام به تیراندازی می کند و یکی از افراد حاضر در محل حادثه مورد اصابت گلوله قرار می گیرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سنندج افزود:  بلافاصله ماموران در محل حاضر می شوند و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی عامل تیرانداز را که با استفاده از سواری 405 اقدام به فرار کرده بود شناسایی و در کمتر ۲ساعت دستگیر می کنند۰
سرهنگ مرادی یادآور شد: متاسفانه نوجوان مجروح شده به علت شدت جراحات و خونریزی شدید در بیمارستان فوت می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز

  سرهنگ "حسینعلی سنچولی" اظهار داشت: در پی یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان نیمروز که باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی گردید، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران پلیس اطلاعات شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی سه نفر از عاملان تیراندازی شده و در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 سرهنگ سنچولی در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات اولیه انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را اختلاف قبلی اعلام کردند؛ که در نهایت پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضایی گردیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • تاکید جانشین فراجا بر بازرسی همیشگی از ۷ شاخص در انتظامی کشور
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران