Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@17:42:06 GMT

رکابزن المپیکی: با قهرمانی جواب خیلی‌ها را دادم

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۱۸۹۶

رکابزن المپیکی: با قهرمانی جواب خیلی‌ها را دادم

سعید صفرزاده پس از قهرمانی در لیگ برتر گفت: عملکردم در مسابقات و تست‌های دوپینگی که داده‌ام، تمام حرف و حدیث هایی که پشت سرم بود را پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رکابزن المپیکی ایران درباره درخشش خود در مرحله آخر لیگ برتر دوچرخه سواری جاده بیان کرد:  آمادگی متفاوتی نسبت به قبل نداشتم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در سال جاری مسابقات مهمی را پشت سر گذاشتم و آمادگی ام مانند تمام آن مسابقات بود. حالا شاید سطح آمادگی برخی نفرات متفاوت بوده چون به آخر فصل دوچرخه سواری نزدیک می شویم، آنها تصمیم گرفته بودند تمرینات خود را کمتر کنند یا  انگیزه آن‌ها کم شده بود. ممکن است تست خون که چند روز اخیر گرفته شد نیز تاثیر داشته است. من عملکرد خودم را که نسبت به قبل آنالیز می کنم شرایط یکسان بوده و حالا شاید دلایلی که عنوان کردم باعث شده در مرحله آخر لیگ با اختلاف در هر دو ماده استقامت جاده و تایم تریل اول شوم.

 

صفرزاده در پاسخ به این پرسش که حرف و حدیثی در مورد او وجود داشت که می خواست با نتیجه ای که در لیگ می گیرد آنها را پاسخ دهد؟ تصریح کرد: به حرف و حدیثی که قبل یا در حین المپیک وجود داشت با نتیجه‌ای که در لیگ گرفتم، پاسخ دادم و هر کسی که نگاه عاقلانه و غیر مغرضانه داشته باشد می‌تواند این را متوجه شود. تست‌های دوپینگی که من در این مدت دادم ۲ تا ۳ برابر رقیبانم در ایران بوده است. من هم در المپیک تست خون دادم و پاسپورت بیولوژیک برایم تشکیل شد و هم در ایران تست خون دادم. به نظرم عملکردم در مسابقات و تست‌های دوپینگی که داده‌ام پاسخ تمام حرف و حدیث هایی که پشت سرم بود را داده است.


 
او  در مورد اینکه پس از المپیک درگیر حواشی شد و حتی تصمیم گرفت در مرحله اول لیگ هم شرکت نکند، گفت: به خاطر دوچرخه وارد حاشیه شدم اما با پادرمیانی آقای بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی دوچرخه را به فدراسیون دادیم و سپس دوباره به خود من تحویل داده شد. مدتی از لحاظ روحی و روانی بهم ریختم و حتی تصمیم گرفتم در مرحله اول لیگ شرکت نکنم. باید از آقای بهتاج تشکر کنم که موضوع را پیگیری کرد و من توانستم دوباره با انگیزه به مسابقات برگردم و از عناوینم دفاع کنم.

 

قهرمان لیگ در پاسخ به این پرسش که با همان دوچرخه المپیک در لیگ  شرکت کرد؟ گفت: خیر ، دوچرخه دو روز پیش از تهران به دستم رسید و از آنجا که چند روز زمان نیاز است که سوار دوچرخه شوم تا با آن هماهنگ شوم بنابراین با همان دوچرخه خودم در لیگ شرکت کردم.

 

رکابزن المپیکی ایران در مورد اینکه با آغاز فصل جدید دوچرخه سواری این انتظار هست، رکابزنان ایرانی حضور بیشتری در مسابقات داشته باشند، تاکید کرد: فصل دوچرخه سواری در کل جهان رو به اتمام است اما نکته این است که کل دنیا خیلی زودتر و فعال تر از ایران مسابقات را شروع می‌کنند. حالا من در تیم ملی باشم یا  نباشم به نظرم  فدراسیون از الان باید برای بازی‌های آسیایی برنامه‌ریزی کند  و دوچرخه سواران را در کوران مسابقه قرار دهد. حضور در یک یا دو مسابقه قبل از بازی‌های آسیایی به نظرم فقط رفع تکلیف است و خروجی مثبتی نخواهد داشت. باید از الان برای حضور در مسابقات هدف گذاری کنند. واقعیت این است حضور در  ۱۰ اردوی داخلی نمی‌تواند به اندازه  شرکت در  یک مسابقه سطح بالا کارایی داشته باشد.

دوچرخه سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دوچرخه سواری دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد

کنفدراسیون مچ اندازی آسیا میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا را از ایران گرفت و به ازبکستان داد.

به گزارش فارس، در حالی که قرار بود مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود به دلیل سیل بی سابقه در امارات و نبود پرواز، لغو شد و به زمان دیگری موکول شد.

قرار بود کنفدراسیون مچ اندازی آسیا تاریخ جدید میزبانی ایران رااعلام کند، اما در اقدامی عجیب، این میزبانی به ازبکستان واگذار شد.

برهمین اساس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اطلاعیه ای صادر کرد که به شرح زير است:

فدراسیون بدنسازی ایران بر اساس تصمیم مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در سال 2023، می بایست از تاریخ 31 فروردین تا 8 اردیبهشت در جزیره کیش از بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در تمامی رده های سنی میزبانی می کرد. با اینکه تمامی امکانات برای برگزاری این رویداد فراهم شده بود و حتی پروازی از سوی فدراسیون ایران جهت سهولت رفت و آمد تیم های خارجی از دوبی به کیش و از کیش به دوبی چارتر شده بود، اما در تاریخ 30 فروردین ماه کنفدراسیون آسیا در نامه ای به فدراسیون ایران از تعویق این میزبانی به دلیل سیل بی سابقه در امارات و لغو شدن پروازهای کشورهای مختلف از جمله قزاقستان به دوبی خبر داد.

در این نامه صراحتا ذکر شده که کنفدراسیون آسیا نیز از این اتفاق ناراحت بوده و میزبانی ایران را به زمان مساعدتری موکول کرده است.

بعد از این اتفاق و در حالی که فدراسیون ایران به دلیل آماده کردن شرایط جهت میزبانی متحمل هزینه های بسیاری شده بود، بار دیگر در مذاکرات شفاهی و مکاتبات رسمی، فدراسیون ایران اعلام کرد آماده برگزاری این رویداد در تاریخ جدید است.

متاسفانه کنفدراسیون آسیا در یک اقدام غیرحرفه ای امروز میزبان جدیدی را برای مسابقات معرفی کرده و از ازبکستان به عنوان میزبان مسابقات آسیایی نام برده است.

گفتنی است؛ فدراسیون بدنسازی ایران ضمن اعتراض به تصمیم کنفدراسیون آسیا، در اولین جلسه کمیته فنی مچ اندازی در خصوص چگونگی اعزام تیم ملی به مسابقات آسیایی ازبکستان تصمیم گیری خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!