Web Analytics Made Easy - Statcounter

لطف الله مسعودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر این و با فعالیت دوباره سه دستگاه نفتکش، هم اکنون ناوگان سوخت این شرکت به ۹۱ دستگاه رسیده که وظیفه سوخت رسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی، کشاورزی، اصناف، جایگاه‌های عرضه سوخت و فروشندگی های نفت سفید روستایی را در محدوده جغرافیایی استان برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ۱۷۰ حلقه لاستیک جهت نفتکش های فعال در مناطق صعب العبور و کوهستانی استان و تعدادی از تریلرهای حامل سوخت با هماهنگی سازمان های صنعت، معدن و تجارت و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دریافت و بین رانندگان توزیع شده است. 

این مسوول با اشاره به مشکل پرداخت در کرایه نفتکش ها، اظهار داشت: مشکل شرکت های حمل و نقل و پیمانکاران در خصوص ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی که باعث تاخیر در پرداخت کرایه های حمل می شد با تشکیل جلسات مختلف در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی قزوین مطرح و تدابیر لازم جهت پرداخت به موقع کرایه حمل فرآورده های نفتی به رانندگان اتخاذ شده است.

مسعودی با اشاره به اختصاص مکانی مناسب با تجهیزات لازم برای استراحت رانندگان در محل این شرکت، یادآور شد: احداث پارکینگ نفتکش ها نیز در دستور کار شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان است و به طور جدی پیگیر این موضوع هستیم.

برچسب‌ها شرکت ملی نفتکش ایران ایرنا استان قزوین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی نفتکش ایران ایرنا استان قزوین شرکت ملی نفتکش ایران ایرنا استان قزوین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی شرکت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۱۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان

جهانبخش نوکانی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: از تعداد کارت های مسدود شده ۲۴۹ کارت سوخت بنزین و ۴۱ کارت نفتگاز در استان کردستان به علت عرضه خارج از شبکه مسدود شده است.

 مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای کردستان با بیان اینکه ۷۰ درصد مسدودیت‌ها مربوط به رانندگان تاکسی می‌باشد در ادامه افزود: ۵۰ درصد مربوط به شهرستان مریوان است.

وی افزود: از ابتدا سال جاری تا کنون ۶۳۸ بازدید از جایگاه‌های سوخت در سطح استان انجام شده است.

مدیر شرکت ملی فرآورده‌های نفتی منطقه‌ای استان کردستان گفت: از ۲۵ دی سال گذشته تاکنون ۲۳ میلیون لیتر نفتگاز در قالب طرح فول باک در مرزهای استان عرضه شده است.

نوکانی از ۲۳۸ هزار و ۵۶۶ لیتر تخلف بنزین صورت گرفته در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • سختی کار نفتی‌ها
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • ۱۴۰۰ اتوبوس در ۳۲ ماه به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه شده است
  • مسدود شدن ۲۹۰ کارت سوخت در کردستان