Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد کل نیروهای مسلح، سرلشکر غلامعلی رشید در جمع فرماندهان ارتش در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۰ اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح، همواره خود را برای رویایی راهبردی و عملیاتی و تاکتیکی، حفظ ثبات امنیتی و موجودیت و تمامیت ارضی ایران و همچنین موقعیت و قدرت منطقه ای در برابر ائتلاف دشمنان و به طور مشخص ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی آماده نگه می‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) ادامه داد: امروز هم در این رزمایش بزرگ که در منطقه عمومی استان سیستان و بلوچستان و استان هرمزگان و سواحل مکران و شمال اقیانوس هند در حال اجرا است، شاهد آمادگی‌ها و توانمندی‌های بالای نیروهای دریایی، زمینی، هوایی و پدافند هوایی ارتش هستیم که موجب مباهات است.

وی با بیان این که در طول سال نیروهای ارتش و سپاه رزمایش‌های متعدد پدافند هوایی، زمینی، هوایی و دریایی انجام می‌دهند، گفت: تهدید از سوی هر قدرت مستکبر و متجاوزی، در هر سطحی و از مبداء هر سرزمینی باشد، نیروهای مسلح ما شامل ارتش و سپاه آنرا سرکوب می‌کنند.

سرلشکر رشید با تاکید بر این که برخورداری از قدرت نظامی برای پاسخ قدرتمندانه به تهدیدات یک ضرورت است، گفت: ارتش و سپاه و فرزندان رشید این سرزمین، شاکله قدرت دفاعی کشور را بر پایه میراث ملی – تاریخی و راهبردی ۸ سال دفاع مقدس بنا کرده‌اند تا مانع از اشتباه محاسباتی متجاوزان به این سرزمین شوند.

فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) افزود: مولفه‌های قدرت و روش استفاده از آن را از درون تجربه‌های بحران و جنگ آموخته‌ایم و امیدواریم دشمنان، از آزمودن اراده و قدرت ارتش و سپاه پرهیز کنند.

برچسب‌ها دفاع مقدس اقیانوس هند ستاد کل نیروهای مسلح هرمزگان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس اقیانوس هند ستاد کل نیروهای مسلح دفاع مقدس اقیانوس هند ستاد کل نیروهای مسلح هرمزگان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار رژیم صهیونیستی نیروهای مسلح ارتش و سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: آمریکا و ناتو و سنتکام و رژیم صهیونیستی با ۲۴۰ فروند هواپیمای جنگنده و سامانه‌های متعدد ضد موشکی برای مقابله با پهپاد‌ها و موشک‌های ایران به اسرائیل کمک کردند. 

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویری از دو پایگاه نظامی نواتیم و شلاخیم را به دنیا نشان بدهد؛ اگر آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و فرانسوی‌ها و سنتکام به کمک رژیم صهیونیستی نمی‌آمدند، قطعاً ۸۰ درصد از پرتابه‌های ایران، پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را درهم می‌کوبیدند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص)، گفت: نیروی هوافضای سپاه با ۸۰ درصد توان تهاجمی خود آماده بود تا بنابه‌دستور موج‌های بعدی حمله را آغاز کند؛ اما فرماندهان ایران تشخیص دادند که تنبیه رژیم صهیونیستی در همین حد کفایت می‌کند.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • سرلشکر رشید: ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل در وعده صادق کمک کرد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو