Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین پس از انتشار کلیپی در دنیای مجازی مبنی بر ورود احشام به زمین های تحت کشت،قبل از برداشت در شهرستان گتوند و تحمیل خسارت زیاد و شاید جبران ناپذیر،کشاورزان خواستار پیگیری و چاره اندیشی مسئولان گتوند(دادستان محترم ، فرمانده محترم نیروی انتظامی ،مدیریت محترم ادارات امور عشایر و اداره جهاد کشاورزی) برای حل این مشکل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کشاورزان شهرستان گتوند در گفت و گو با خبرنگار شهرستان گتوند گفت:این مشکل چند سالی است که گریبانگیر کشاورزان شده و گاها منجر به درگیری بین کشاورز و دامدار در چند سال اخیر شده و خواهان برخورد جدی و فوری دادستان محترم و ریاست محترم نیروی انتظامی با خاطیان شد.

یکی دیگر از کشاورزان گتوند گفت: انصاف نیست که محصولی را که کشاورز با زحمت فراوان ، سرمایه زیاد و در شرایط بسیار دشوار نگهداری کرده و به مرحله برداشت رسانده را زیر پای احشام ببیند.

وی در ادامه افزود: در چندسال اخیر با توجه به کاهش بارندگی و به تبع آن کاهش علوفه در طبیعت،برخی دامداران انصاف را زیر پا گذاشته و برای تامین چرای احشام،محصولات کشاورزان را نشانه رفته اند.

 در ادامه کشاورز گفت:با توجه به اینکه شغل دامداری نیز همانند کشاورزی در چند سال اخیر و با پیشرفت تکنولوژی تغیرات زیادی داشته،اسرار بر دامداری به روش سنتی یک اشتباه است و اداره امور عشایر و جهاد کشاورزی گتوند نسبت به حل این موضوع مهم اقدام قابل ملاحظه ای انجام نداده اند.

به نظر میرسد با توجه به زیاد شدن دامداران و دامداریِ به روش سنتی(گردان) چه در داخل شهر و چه در حاشیه آن،دستگاه های ذیربط باید ورود جدی کرده و قبل از بروز هر حادثه و خسارت به کشاورزان و شهروندان چاره اساسی بیندیشند.

46

کد خبر 1570702

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرستان گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر

دریافت 42 MB

فیلم: رضا رمضانی

کد خبر 6095401

دیگر خبرها

  • بارش‌ سنگین باران در لرستان/ روستای «کمندان» تخلیه می‌شود
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • بارش‌های اخیر بخشی از کمبود بارش در بخش کشاورزی را جبران کرد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • تخریب سازه‌های بتونی غیر مجاز و آزاد سازی سواحل شهرستان نور
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • آخرین وضعیت راه‌های شهرستان دشتی ناشی از سیل اخیر
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!