Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، محمد علی‌پور مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا دستورالعملی از طریق مدیرکل دفتر واردات گمرک، تحت عنوان تخصصی کردن گمرکات کشور صادر شد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که متاسفانه در این دستورالعمل، بزرگترین مرز زمینی کشور یعنی بازرگان ماکو نادیده گرفته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین با توجه به اینکه تنها یک گمرک استان مجاز به ترخیص پارچه شده بود، این دستورالعمل باعث شد تا تعداد قابل توجهی از همشهریانی که در راستای واردات کالا فعالیت می‌کردند و همچنین فعالان اقتصادی، تجار و به ویژه تولیدکنندگانی که در منطقه حضور داشته و نیاز به تامین پارچه بودند، نگران و مضطرب شوند.

وی افزود: در این راستا در تماس با رئیس کل گمرک کشور، به شدت به این تصمیم اعتراض شد که چرا گمرک بازرگان با داشتن تیم ارزیابی، کارشناسان مجرب و آزمایشگاه، نادیده گرفته شده است.

علی‌پور اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده گمرک بازرگان به عنوان گمرک مجاز برای ترخیص پارچه اضافه شد و بنابراین نباید اجازه محدودیت برای بزرگترین مرز زمینی کشور داده شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گمرکات آذربایجان غربی آذربایجان غربی گمرک بازرگان ارومیه صادرات و واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • طرح ملی درس عفاف و حجاب در طراحی پارچه و لباس دانشگاه های هنر
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • حضور ۲ هزار بازرگان خارجی و ۸۰ کشور در «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • ارزش صادرات فرش ماشینی به ۲۸۰ میلیون دلار رسید
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی