Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مجید اصدق» روز یکشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرداری ساوه، افزود: علت طولانی شدن این طرح عمران شهری وضعیت نامناسب مالی شهرداری در تامین مصالح مورد نیاز بود اما، مصالح مورد نیاز اکنون تامین شده و همه تلاش برای سرعت‌بخشی به تکمیل طرح به‌کار گرفته شده است.

 وی با بیان اینکه وضعیت آسفالت خیابان‌ها و معابر ساوه زیبنده این شهر تاریخی و صنعتی نیست، اظهار داشت: دریافت قیر رایگان از وزارت کشور با حمایت شورای اسلامی شهر ساوه و همچنین خرید ۵۰۰ تن قیر برای ساماندهی معابر شهری در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شهرداری ساوه گفت: بیش از ۳۰ کوچه شهر ساوه در برنامه بهسازی آسفالت قرار دارند و با وجود کمک اهالی و همیاری ساکنان هنوز اقدامی در این مورد به عمل نیامده است اما، با خرید قیر و تحقق پیگیری شورای اسلامی و التفات وزارت کشور،شاهد اصلاح سطح معابر شهر خواهیم بود.

وی یادآور شد: پرداخت حقوق و مزایای نیروهای شهرداری ساوه با مدیریت هزینه‌ها و حمایت مسئولان شهرستانی و استانی به‌روز است.
اصدق اظهار داشت: کارکنان و کارگران شهرداری با وجود مشکلات موجود  از هیچ تلاشی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و انجام کیفی تکالیف خود دریغ نکردند و اکنون با رفع مشکل پرداخت حقوق و مزایا، فصل جدیدی در روند امور و اجرای طرح‌های مدیریت شهری ساوه آغاز می شود.  
به گفته او، اولویت کنونی شهرداری ساوه علاوه بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام،  اجرای طرح‌های زیرساختی، عمرانی و خدماتی زودبازده در راستای پاسخگویی به مطالبات شهروندان، رفع کاستی های محله‌ها و بهبود ساختار زیبایی شهر است.
برخی از طرح‌های جدید مدیریت شهری ساوه که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت شامل پرداختن به اموری چون اجرای طرح نهضت آسفالت، ایجاد بوستان‌های انار، فاطمه زهرا (س) و فردوس ۴۱، بازپیرایی میادین شهدا و انقلاب، ایجاد بوستان محله‌ای در شهرک علوی، نصب المان شهدای خلبان، تکمیل میدان کوثر، ساماندهی بلوارهای آزادی و پرستار عنوان شد.

تداوم عملیات تکمیل کمربندی جنوبی، ساماندهی فاضلاب‌های شهری و خیابان شهید صفری (کارون)، ایجاد بوستان در گورستان قدیمی عبدل آباد، ساماندهی میدان سرداران، اجرای کف‌پوش و انجام برخی تملک‌ها از دیگر طرح‌های شهرداری ساوه است.

ساوه با جمعیت ۲۴۰ هزار نفر دارای ۲ منطقه شهرداری و بیش از ۲۰ نقطه حاشیه‌نشین با ۵۰ هزار نفر ساکن است.

برچسب‌ها ساوه طرح های عمرانی شهرداری ساوه مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه طرح های عمرانی شهرداری ساوه ساوه طرح های عمرانی شهرداری ساوه مدیریت شهری شهرداری ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است، گفت: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر، تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در نشست هم‌اندیشی با مدیران رسانه‌های اصفهان با تاکید بر تکریم و احترام جامعه رسانه‌ای اصفهان از سوی مدیریت شهری اظهار کرد: افزایش ظرفیت نقدپذیری، تکریم اصحاب رسانه و در دسترس بودن مسئولان شهری برای پاسخگویی به جامعه رسانه‌ای اصفهان با هدف ایجاد تعامل و هم‌افزایی با رسانه‌ها رویکرد مدیریت شهری در این دوره بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان در سال گذشته به برگزاری ۲۶ جلسه تخصصی با رسانه‌های این کلان‌شهر پرداخته است، افزود: ۴ تور رسانه‌ای و ۲۳ افتتاحیه که در مجموع شامل ۵۳ رویداد می‌شود، سال گذشته از سوی شهرداری این کلان‌شهر با اصحاب رسانه برگزار شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری آماده تعامل با جامعه‌رسانه‌ای و پاسخگویی به آن‌ها است، تصریح کرد: سال گذشته این مجموعه به‌طور مستمر هر هفته با اصحاب رسانه تعامل داشته و در ارتباط بوده است.

معرک‌نژاد با بیان اینکه طی دو سال گذشته شهرداری اصفهان به بسترآفرینی برای ایجاد تعامل بیشتر و ارتباط با رسانه پرداخته است، گفت: سال گذشته ۶۶ برنامه تلویزیونی و حدود ۴۰ برنامه رادیویی با حضور شهردار و مسئولان شهری اجرا شد، همچنین در راستای این بسترسازی و برای بررسی چالش‌ها و مشکلات اصحاب رسانه با خانه مطبوعات و انجمن صنفی خبرنگاران این کلان‌شهر نیز ارتباط مکرر و پیوسته‌ای داشته است.

وی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز مدیریت شهری اصفهان پرداختن رسانه‌ها به ویژگی‌های شاخص شهری است و نباید بدون در نظر گرفتن نقاط قوت این کلان‌شهر تنها به نقاط ضعف و مشکلات آن بپردازیم، خاطرنشان کرد: برند شهر اصفهان باید حفظ شود و رسانه‌ها در این امر خطیر نقش بسیار پررنگ و قابل اهمیتی دارند.

کد خبر 747886

دیگر خبرها

  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • برند شهر اصفهان باید حفظ شود/ آماده تعامل با رسانه‌ها هستیم
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان