Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: خوزستان استانی با ظرفیت‌های بالای انسانی و اجتماعی است که باید بتوانیم این ظرفیت‌ها را برای توسعه خوزستان مورد استفاده قرار دهیم و احزاب و اقوام متنوع و مختلف در استان وجود دارد و یک فرصت مغتنم برای پیشرفت و توسعه استان بوده و بهره مندی از این ظرفیت‌ها از اولویت‌های اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه بخش عمده مشکلات براساس مطالعات صورت گرفته منشأ داخل استانی است، افزود: باید بتوانیم این گره‌ها را با رایزنی با مسئولان کشوری باز کنیم. مردم خوزستان با وجود داشتن منابع زیرزمینی و روزمینی بالا از سطح زندگی مناسبی برخوردار نیستند و این پس از ۴۰ سال قابل قبول نیست.

خلیلیان بیان داشت: به مدیران جهادی و انقلابی و متخصص داریم که بتوانند فصلی نو و شکوفا برای مردم استان رقم بزند و در انتخاب مدیران علاوه بر رضای الهی، تخصص و کارآمدی ملاک اصلی است و از مشورت همه جریانات و گروه‌ها برای ایجاد تحول اساسی و انقلابی استفاده می‌کنم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: برای مسائل اساسی خوزستان یک تیم قوی در حال تدوین برنامه دوساله است که بتوانیم خوزستانی آباد و پیشرو که لایق مردم است بسازیم و این نیازمند همدلی و همراهی همه مردم است و در این راه هیچ خسته نخواهیم شد.

این مقام مسئول ادامه داد: در ۵۰ روز گذشته تمام پروژه‌های نیمه تمام و مورد نیاز براساس درصد پیشرفت و مشکلات و مسائل اطراف آن استحصا و بررسی شده است و برای هر کدام برنامه زمان بندی مشخص شده است که پس از تکمیل نهایی به هیأت دولت برای تصویب ارائه می‌کنم و حق مردم در زمینه‌های مختلف ادا نشده است و باید با تلاش و رفتار جهادی شبانه روزی خوزستان آباد را رقم بزنیم و این شدنی است.

او گفت: نوآوری و بهبود سیستم اداری خوزستان در اولویت است و نباید اجازه دهیم مسائل استان انباشته و تبدیل به معضل امنیتی شود. مساله نیشکر هفت تپه شوش چندسالی بود که به مسأله‌ی برای استان و کشور تبدیل شده بود که این مسئله را حل کنیم و برای رسیدن به خوزستان آباد نیاز به همفکری همه دلسوزان داریم و باید مسئله ارتباط دانشگاه با بدنه اجرایی استان تقویت شود.

خلیلیان گفت: امید به آینده روشن باید در استان تقویت شود و کسی حق ندارد امید را از مردم خوزستان سلب کند. ناامیدی و نادیده انگاشتن کارآمدی نظام، جفا و غیرقابل قبول است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت شهری برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از بهینه‌سازی و نوسازی پست برق مالکریم در شهر مسجدسلیمان خبر داد.

علی اسدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: پست برق ۱۳۲ به ۳۳ و ۱۱ کیلوولت مالکریم، برق مناطق مهمی از شهر مسجدسلیمان را تامین می‌کند که برای افزایش پایداری و رفع افت ولتاژ بهینه‌سازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با احداث فونداسیون جدید، یک ترانس قدیمی این پست با ظرفیت ۲۷ مگاولت آمپر تعویض و یک ترانس نو با قابلیت‌های جدید جایگزین آن شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه ارزش سرمایه‌گذاری این پروژه بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال بوده است، عنوان کرد: ترانس قدیمی موجود در پست به صورت آفلود تپ‌چنجر (لغزانه ترانسفورماتور) بوده که برای افزایش و کاهش ولتاژ باید ترانس مذکور خاموش می‌شد ولی ترانس جایگزین با قابلیت آنلود تپ‌چنجر این امکان را به بهره‌بردار می‌دهد که بدون خاموشی، ولتاژ آن تنظیم شود.

اسدی با بیان اینکه پست برق فوق توزیع مالکریم در مجموع ۷۷ مگاولت آمپر ظرفیت دارد، بیان کرد: با بهینه‌سازی و نوسازی صورت گرفته در این پست، حوادث ناخواسته کاهش و تامین برق شهر مسجدسلیمان برای گذر از پیک تابستان جاری بهبود پیدا کرده است.

به گفته وی، با هدف آماده‌سازی شبکه پیش از این نیز چند پست برق فوق توزیع در شهرستان‌های شوشتر، ماهشهر و کرخه بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت پیدا کرده است.

شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت تامین و انتقال برق در ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد