Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@05:07:54 GMT

تدابیر وزارت نفت برای جلوگیری از چالش گازی

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۱۲۹۴۹

تدابیر وزارت نفت برای جلوگیری از چالش گازی

جواد اوجی وزیر نفت در تشریح نشست امروز ( یکشنبه 16 آبان‌ماه) با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: در نشست امروز گزارشی از وضعیت فروش نفت، میعانات گازی و صادرات محصولات پتروشیمی ارائه شد که خوشبختانه در تمامی این بخش‌ها در مقایسه با سال گذشته رشد و توفیق خوبی داشته‌ایم.

وزیر نفت با اشاره به اینکه در زمینه سرمایه‌گذاری‌های مورد نیاز صنایع نفت و گاز خصوصاً صنعت گاز کشور برای 8 سال آینده به منظور مشاهده افزایش تولید، حفظ و نگهداشت آن گزارشی ارائه شد، ادامه داد: نمایندگان سوالاتی در زمینه تامین قیر به منظور آسفالت جاده‌ها و راه‌های روستایی مطرح کردند که با توجه به نشست‌های هفته گذشته با آقای نیکزاد و سایر دستگاه‌ها توفیقات خوبی حاصل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزارت نفت با مشخص کردن قیمت VB تمامی حواله‌ها را بین متقاضیان قیر توزیع کرده و این وزارتخانه به وظیفه خود در لایحه بودجه سال 1400 عمل کرده است.

وزیر نفت در پاسخ به سوالی در خصوص اقدامات وزارتخانه متبوعش در راستای جلوگیری از قطعی برق و گاز در زمستان، گفت: وزارت نفت با انجام تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها، خطوط انتقال، ایستگاه‎‌های تقویت فشار و تامین سوخت مایع نیروگاه‌ها و اتخاذ تدابیر مناسب و هماهنگی با وزارت نیرو تمام تلاش خود را می‌کند تا سوخت زمستانه در بخش خانگی تامین شود تا با چالش گاز مواجه نشویم./تسنیم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارت نفت چالش گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «وانگ یی» وزیر خارجه چین در سخنانی اعلام کرد: درگیری در غزه از خطوط قرمز تمدن نوین گذر کرده است و جامعه بین‌الملل باید در این رابطه دست به اقدام فوری بزند.

وزیر خارچه چین افزود: ستم تاریخی که ملت فلسطین با آن دست و پنجه نرم می‌کنند باید اصلاح شود، زیرا این موضوع راه حل ریشه‌ای درگیری است.

وانگ یی ادامه داد: در راس اولویت‌ها سوق‌دادن به سوی تحقق آتش‌بس و جلوگیری از کشتار در سریع‌ترین زمان ممکن است. ما به همراه جامعه بین‌الملل روی تمرکز تلاش‌ها برای اجرای آتش‌بس و رسیدن ایمن کمک‌ها به نوار غزه کار می‌کنیم.

وی گفت: قاطعانه مخالفت خود با هرگونه کوچاندن اجباری یا مجازات جمعی فلسطینیان در غزه را اعلام می‌کنیم. باید از گسترش پیامدهای درگیری جلوگیری شود تا اوضاع منطقه از کنترل خارج نشود. صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان و حل و فصل نگرانی‌های امنیتی تمامی طرف‌ها برقرار می‌شود.

وانگ یی با اشاره به جنگ اوکراین ادامه داد: ما از کنفرانس صلح در رابطه با بحران اوکراین برای بررسی طرح‌های صلح به صورت عادلانه حمایت می‌کنیم.

وزیر خارجه چین در رابطه با بحران تایوان نیز گفت: برخی کشورها خواهان ثبات در تنگه تایوان هستند، اما از جدایی‌طلبان حمایت می‌کنند. این موضوع وضعیت را متشنج می‌کند.

کد خبر 6088500

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • صلح با تحقق عدالت در حق فلسطینیان محقق می‌شود
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • هشدار کنکوری مخبر به ۳ وزارتخانه
  • ناپایداری آب شرب در سرزمین آب‌ها/ تغییرات اقلیمی از عوامل چالش کمبود منابع پایدار آب در لرستان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است